בגרות במתמטיקה
בגרות במתמטיקהצילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

משרד החינוך ממשיך לנקוט בשורה של צעדים שיבטיחו את שגרת הלימודים של תלמידי החטיבה העליונה. בתוך כך, הוא נערך לקיים את בחינות הבגרות בכיתות יא- ו- יב תחת המגבלות הקיימות.

הערב (א') העלה המשרד את הנושאים עליהם ייבחנו תלמידי כיתות יא' ו- יב' ב-49 מקצועות בגרות; חובה ובחירה. מקצועות אלה כוללים את הנושאים עליהם ייבחנו התלמידים בבחינת הבגרות.

המיקוד נועד לאפשר לתלמידים למקד את הלמידה שהתבצעה לאורך כל שנת הלימודים עד להחלטה על סגירת בתי הספר.

ביום שלישי הקרוב יפרסם המשרד את מועדי לוח הבגרויות החדש.

שר החינוך הרב רפי פרץ אמר כי ״מערכת החינוך היא אי של יציבות בים הסוער. במציאות בה התלמידים נמצאים יחד עם כל המדינה תחת הגבלות בתנועה על רקע משבר הקורונה, חשוב לנו לעבוד ללא הפסקה על מנת להיערך לבחינות הבגרות.

״כך עשינו בלמידה מרחוק וכך אנו עושים גם בנושא הבגרויות. עשינו את ההתאמות הנדרשות והמערכת נערכת לכל תרחיש. אנו עושים ככל שניתן כדי שתלמידי ישראל יוכלו להיבחן בבגרויות ועם מינימום פגיעה בהם״, הוסיף פרץ.

מנכ"ל המשרד, שמואל אבואב: "אנחנו פועלים להבטיח לכל אורך הדרך שגרת למידה. לצד האולפנים שמשדרים מדי יום, אנחנו נערכים להוציא לפועל את בחינות הבגרות. טובת התלמיד עומדת לנגד ענינו, ולכן אנחנו פועלים לתת לו את המענים הנדרשים ולהכין אותו באופן הראוי ביותר לקראת הבחינות. למרות שאנחנו נתונים במציאות של אי ודאות, אנו ערוכים לקיים את בחינות הבגרות בכל מצב״.