רגע לפני השקת אלבומו השני - "דרכים", משחרר הזמר והיוצר מתי שריקי סינגל חדש בלווי קליפ מילים מתוחכם ומרהיב - ''בכל זאת הגענו''.

הסינגל החדש מסמל את היעד המקצועי אליו מתי שואף להגיע, בדרכו ליצירה מוזיקלית מקורית משלו. בשיר זה מתאר היוצר סיטואציות שונות במסע של דרך: אכזבות והארות, רגעי אושר לצד נקודות של עצב, תחנות שעובר בהן האדם בדרך ליעדים בחייו.

קליפ המילים שיצר מתי בעצמו, מקים לתחייה את מילות השיר, ממחיש מוטיבים מעולם תוכן גדוש במסעות ויחד "מפרשים" ומעבים את המסר המרכזי של שריקי באופן מעורר השראה.

הבחירה בנושא הדרך כמוטיב מרכזי, אינה מקרית. "מאז שהוצאתי את האלבום הראשון אני בדרך שאני לא יודע איך ולאן היא תיקח אותי", מסביר מתי. "אני מוצא עצמי קופץ למים שוב ושוב, אוזר כוחות מחדש, ובעיקר - נאחז בחלום שלא מפסיק לפעום".

שריקי חושף את תהליך היצירה שחצב בנפשו, ומדגיש עליית מדרגה ברמת טקסטים, לחנים והפקה מוזיקלית מדוקדקת שלא משאירה מקום לספק: אלבומו השני של שריקי מסתמן כדבר הבא בתעשיית המוזיקה היהודית.

בקרוב, לאחר שנתגבר כולנו על הקורונה, יקיים מתי מופע השקה לאלבום "דרכים" בו יארח את ענק המוזיקה היהודית ישי ריבו לדואטים מרגשים וביצועים מהאלבום החדש.