חברת הרבלייף הינה חברה מובילה בעולם בתחום הבריאות ואורח החיים המאוזן.
החברה קיימת מאז שנות ה-80 ובבסיסה עומד מאז ועד היום חזון של אדם אחד ומיוחד, ממצאים מדעיים ורפואיים, ושלל מוצרי בריאות נהדרים המעדכנים ומשתכללים משנה לשנה.
השורשים של הרבלייף
כדי להכיר באמת את ההיסטוריה של החברה, יש לחזור אחורה לחייו של מקים החברה: מארק היוז. בהיותו בן 18, נפטרה אמו בגיל 36 שנים בלבד, כתוצאה מהתנסות בדיאטה מפוקפקת. גילו הצעיר של מארק והטראומה משנת החיים שעבר, גרמה לו להבין כי חלומו הוא למצוא דרך לסייע לכל אותם אנשים המעוניינים להפחית במשקל על ידי מציאת שיטה בטוחה, בריאה ופשוטה לביצוע. ביקור בסין ולמידה אודות צמחי מרפא ושיטות רפואה עממיות, סייע למארק הצעיר לגבש את רעיונותיו, ובעזרת צוות מומחים אשר גיבש מתחום הרפואה, התזונה ועוד, החל ליצור את הנוסחאות המנצחות של הרבלייף, שיוכיחו עצמן עד מהרה.
מתא מטען של מכונית לשוק הבינלאומי
כמו במקרים רבים וטובים, גם חברת הרבלייף החלה (או כמעט החלה) ממכירת מוצרים מתוך תא המטען ברכב של מארק, בשנת 1880. תוך שנתיים בלבד בשנת 1882, הרבלייף כבר הפכה לחברה בינלאומית, עם מכירות של קרוב ל-2 מיליון דולר, פתיחת סניף בכמה מדינות בעולם ועוד. במהלך שנות ה-80 וה-90 המשיכה החברה לטפס בכמות המכירות, בהוצאת המוצאים החדשים והנפלאים ובקיום אירועים רבי משתתפים בכל העולם, בהם השתתפו רבים מאוהבי המוצרים, השותפים לדרך והלקוחות המרוצים. בשנת 2003, מכירותיה של החברה עלו על 1.8 מיליארד דולר, בכמעט 60 מדינות ברחבי העולם! (58 ליתר דיוק).
קצת על המודל העסקי המצליח של הרבלייף
אחת מן הסיבות להצלחה המסחררת של החברה מאז ועד היום, הוא המודל העסקי שלה, אשר נשען על חזון שלא כולל רק בריאות גופנית, נפשית ואיזון מנצח בין שניהם, אלא גם שאיפה לעצמאות אישית ומתן
אפשרויות לפיתוח חברי הרבלייף בכל העולם. שיווק המוצרים של הרבלייף נעשים באמצעות שיטת השיווק הישיר, לצד שמירה קפדנית על כללי האיגוד הבינלאומי לשיווק ישיר מבחינה אתית, ושמירה על הגינות התהליך כולו.
ומה בנוגע למקצועיות?
בתחילת שנות האלפיים הוקמו רשמית הוועדה הרפואית והוועדה המדעית, המייעצות של הרבלייף. למרות שכל השנים מוצרי הרבלייף יוצרו ונשענו על ממצאים מדעיים, תזונתיים ורפואיים, עצם הקמת הוועדות מבחינה רשמית סייעו לחברה להתמקצע עוד יותר בתחום מוצרי התזונה והבריאות, ומאז ועד היום המומחים היושבים בהן דואגים לספק לחברה את המידע המדעי העדכני ביותר, הנשען על מחקרים אמינים, המהווה את הבסיס למוצרי החברה.