מראה איפור מונוכרומטי
מראה איפור מונוכרומטיצילום: יח"צ חו"ל

למרות שהמצב כרגע לא ברור וקצת מוזר אבל בואו לא נשכח שפסח ממש עוד שניה מגיע.

חג האביב והתחדשות שהוא מביא זה הזמן המושלם לנסות את הלוקים שבחיים לא העזנו לנסות.

כיום הטרנד החם ביותר שהולך לככב בין הגפילטע למצה בערב חג הפסח יהיה לוק מונוכרומטי, איפור המתייחס למראה נקי ואחיד בשימוש בגוון בולט אחד ודגש על שמירת המראה הטבעי והקורן.

כמו תמיד, נתחיל בהנחת מייק אפ שיעניק לנו כיסוי מלא בגימור מאט. את המייק אפ, נקפיד למרוח באופן אחיד כך שיעניק לנו בסיס מושלם ונקי ללא הברקות.

מייקאפ סופר סטי
מייקאפ סופר סטיצילום: יח"צ חו"ל

מומלץ להניח את המייק אפ בעזרת מכחול עם סיבים צפופים שיעזור לנו לקבל מראה חלק ואחיד ללא מאמץ. להשלמת הבסיס הנקי, נכסה את הכהויות מתחת לעיניים בעזרת קונסילר הספוגית האייקוני IAR. בחרו בגוון התואם לגוון העור שלכן או, אם ברצונכן לקבל אפקט הארה רך ומחמיא, בחרו בגוון שבהיר בטון אחד מהמייק אפ שלכן.

קונסילר 45 ש"ח
קונסילר 45 ש"חצילום: יח"צ חו"ל

עכשיו, כשהבסיס שלנו מוכן, נקי וחלק, הגיע הזמן לבחור את הגוון שיככב בלוק המונוכרומטי שלכן. בחרו גוון חום טבעי שאתן אוהבות מפלטת BURGUNDY BAR. השתמשו בגוון שבחרתן ופדרו בעדינות את תפוחי ועצמות הלחיים. לאחר מכן, בעזרת מברשת מתאימה לצלליות, הניחו את אותו הגוון גם על העפעפיים תוך מתן דגש לקפל העפעף ליצירת מראה עמוק יותר ותלת מיימדי.

אם אתן מעוניינות להעניק לעיניים מראה יותר חתולי, מרחו קו אייליינר דק ועדין לאורך קו הריסים העליון. למראה חתולי במיוחד, הוסיפו שפיץ קטן עם האייליינר בזווית החיצונית והפנימית של העין.

הדגישו את הריסים במסקרה המעניקה הרמה טבעית ונפח לריסים, כך שייווצר מראה של עיניים פקוחות ומודגשות ללא גושים ומבלי לפגוע במראה הנקי והמונוכרומטי שיצרנו.

מסקרה להרמת ריסים
מסקרה להרמת ריסיםצילום: יח"צ חו"ל

מסקרה פולסיס לאש ליפט תתאים לנו בדיוק לקבלת המראה הרצוי. אנו שומרים על הלוק המונוכרומטי גם בשפתיים כמובן. בחרו ליפסטיק עמיד בגוון התואם את גוון הצללית שבחרתן.

שפתון בגוון מונוכרומטי
שפתון בגוון מונוכרומטיצילום: יח"צ חו"ל

על מנת לשמור על המראה הנקי, חשוב לבחור בליפסטיק בעל כיסוי מלא ופיגמנט אינטנסיבי, שיעניק לשפתיים צבע אחיד במשיחה אחת קלילה.

מאת מאיה לזר, מדריכת איפור במייבלין ניו - יורק

חג שמח!