ג'ודי שלום ניר מוזס
ג'ודי שלום ניר מוזסצילום: Hadas Parush/Flash90

אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס קוראת שלא להחליף בשיאו של משבר נגיף הקורונה את שר הביטחון נפתלי בנט.

"לא מאמינה שאני כותבת את זה", כתבה מוזס בפוסט שפרסמה הבוקר (שני) ברשתות החברתיות ובו ציינה את חלקו של בנט במאבק בנגיף.

לדבריה, "הוא בזה 24/7. משקיע כישוריו במציאת תוכנית מסודרת למנוע הפצת המגיפה, לא עניין של ימין או שמאל! זה עניין של חיים ומוות, של פרנסה".

"להזיז את נפתלי בנט מהביטחון ולהביא לשם גנרל ללא ניסיון בניהול אזרחי, יריקה בוטה לבריאותינו. לא רואה מלחמות אחרות בחודשים הקרובים", הוסיפה מוזס.

ראיון עם השר בנטחדשות 12

דברים ברוח דומה פרסם הבוקר הכתב הצבאי של "ידיעות אחרונות" במאמר בעיתון, בו טען כי אין להחליף את השחקנים העיקריים בניהול משבר הקורונה כשהוא עוד בשיאו.

"עם כל הכבוד לניסיונות לפתור את המשבר הפוליטי ולהקים ממשלת חירום, הוצאתם של נפתלי בנט ממשרד הביטחון וגלעד ארדן מהמשרד לביטחון פנים בשיאו של המשבר הגדול ביותר שהיה כאן, הוא חוסר אחריות", ציין יוסי יהושע.

לדבריו, "בשיא המשבר, אנחנו מקבלים ממשלה שמאבדת את השחקן המרכזי שלה, נפתלי בנט, וקולטת במקומו שחקני ספסל. המחיר שנשלם עד שייכנסו לתפקידם וילמדו אותו יהיה יקר, ואסור לציבור להסכים לשלם אותו".

''בנט, זה כבר ברור גם למתנגדיו הפוליטיים, הוא המבוגר האחראי והגורם המקצועי הכי רציני בממשלה שעוסק במשבר הקורונה. הוא עובד מסביב לשעון ורואה כמה צעדים קדימה. כמעט כל יום הוא מדבר לציבור באופן שקוף ומאפשר לשאול אותו כל שאלה", הוסיף יהושע.