אלירז פרץ הי"ד
אלירז פרץ הי"דצילום: אלבום פרטי
חברים יקרים ואהובים,

היום לפני 10 שנים נפל בני אלירז בקרב בעזה. זה היה בדיוק כמו היום הזה יום שישי שבת הגדול השמש שזרחה באותו היום כוסתה בענן של כאב ונדמה היה לי שמהחורבן הזה לא אקום.

לא אעמוד בנפילת עוד בן. הפעם הייתי לבד. בעלי אליעזר נפטר מצער ונותרתי לבד להתמודד עם האסון והנה, עברו עשר שנים ואני ממשיכה לחיות. בשנים הללו היו הרבה שמחות, חתונות של הילדים, לידות, בר מצווה ובנות מצווה של ילדיו של אלירז.

כן, עוצמת החיים גדולה יותר מהחורבן שהותירה נפילת אלירז אפשר להמשיך לחיות ואפילו מתוך שמחה אפשר להמשיך לחייך ולהודות על הנותר אפשר לראות ניסים קטנים באפלה.

פשוט צריך לפקוח עניים ולראות אותם. אתם עבורי נס התמיכה והעידוד שקיבלנו מכם האהבה שהרעפתם עלינו הידיעה שאתם תמיד איתנו היא נס לא צריך שיקרע לנו הים לא צריך ניסים גדולים אתם הנס הרעות החברות הרגישות האנושית ההשתתפות שלכם איתנו ברגעי האושר והכאב היא בבחינת נס.

ליוויתם אותי כל אחד בדרכו כל השנים הללו ואני יודעת שתמשיכו עוד ללוות. השנה,עקב הקרונה לא נקיים אזכרה השנה, אהיה לבד בבית בשבת הגדול,שבת נפילתו של אלירז בלי הנכדים בלי הילדים בלי אליעזר אני אהיה רק עם אלירז הלב נקרע מכאב וצער אבל אני יודעת שבהרבה בתים יעלה היום זכרונו של אלירז ואף על פי שפיסית אהיה לבד, בליבי אני חשה את כולכם.

תודה שאתם ממשיכים לזכור אני מבקשת שתזכרו אותו בשמחה,תעשו מעשים משמחים,כי זה היה אלירז תחייכו תספרו את המעשיות המצחיקות עליו אם יש לכם ילדים תשתוללו איתם אלירז אהב כל כך ילדים מי שרוצה יוכל גם ללמוד משהו לזכרו תעשו מעשה אחד של חסד ותקדישו אותו לאלירז כי הוא היה איש של נתינה אין סופית תזכרו אותו בחייו בערכיו לא במוות שלו.

ביום ראשון בשעה 11 מי שיוכל לקרוא פרק תהילים לעילוי נשמתו מוזמן לעשות זאת. לא נעלה אליו להר הרצל נביא אותו ללבבות בברכת שבת הגדול - אלירז אליהו בן מרים בדיוק כמו ההפטרה של השבת הגדול "הנה אני שולח לכם את אליה הנביא", שולחת לכולכם חיבוק גדול מרחוק.