שרה נתניהו
שרה נתניהוPhoto by Kobi Gideon/GPO

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו פנתה למנכ"ל משרד ראש הממשלה רונן פרץ בהצעה לחבר בין תנועות הנוער לבין אוכלוסיות מוחלשות הנמצאות בסיכון, במטרה לסייע להם להפיג את הבדידות בתקופת הקורונה.

נתניהו הציעה כי חניכי תנועות הנוער יקיימו עם האוכלוסיות המוחלשות שיחות יומיות על מנת לדרוש בשלומם ולסייע להם בהפגת הבדידות, בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

מנכ"ל משרד רה"מ פרץ מצא כי תנועות הנוער נכונות לסייע למאמצי התמיכה באוכלוסיות אלה. הוא פנה ליו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס במטרה להניע את היוזמה ברחבי הארץ, וציין כי במידת הצורך, ככל שיעלה צורך בתרופות, מזון או כל צורך חיוני אחר, יועבר המידע לרשויות הרלוונטיות.

רעיית ראש הממשלה נתניהו שוחחה עם מנכ"ל המשרד פרץ ויו"ר השלטון המקומי ביבס והודתה להם על שנענו להצעתה: ''כולנו נלחמים יחד נגד מגיפת הקורונה ובזמן הזה אסור לנו לשכוח את האוכלוסיות המוחלשות שזקוקות לסיוע יותר מכל.

''אני בטוחה שהחיבוק הוירטואלי החם של בני הנוער יתרום רבות גם להפגת תחושת הבדידות הקשה. תודה לכל מי שנרתמים בעת הזאת לערבות הדדית ולסיוע זה לזה", הוסיפה שרה נתניהו.

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל מסר: "קריאתה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו היא חשובה ומשמעותית כל כך. חניכי בני עקיבא פועלים למען אוכלוסיית הקשישים והאזרחים הוותיקים בשבועות האחרונים כשבין היתר פועל מיזם "מתקשרים" למען אוכלוסיות אלו. אנו קוראים לכלל תנועות הנוער להירתם לפעילות חשובה זו למען האוכולוסיות המוחלשות בכל רחבי הארץ על מנת שכלל אזרחי ישראל יחגגו את החג הזה בשמחה ובהרגשת אחדות אמיתית ככל האפשר. אנו נשמח להירתם לכל פעילות שתידרש לכך".