גם לדינוזאורים יש זבל?
גם לדינוזאורים יש זבל?צילום: iStock

כאשר רוב העולם נמצא בסגר, גם יציאה מהבית בשביל לזרוק את הזבל הופכת לאירוע חוויתי. קבוצה מאוסטרליה הצליחה להפוך את זריקת הזבל למסיבת תחפושות וסחפה אחריה את כל העולם.

להוריד את הזבל יכולה להיות מטלה קצת מעצבנת בימים רגילים, אבל בימי הסגר זו הפכה להיות אחת היציאות היחידות מהבית. כך גם היו חייה של דניאלה אסקו מאוסטרליה שנהנתה מ"ימי הזבל" שלה עד שהיא החליטה להוציא מהם את המיטב.

בפעם הבאה שהיא הוציאה את פח האשפה עשתה זאת מחופשת לאלזה מ"לשבור את הקרח", כאשר השכנים שלה צפו בה המומים. אסקו לא רצתה ליהנות לבד ופתחה קבוצת פייסבוק בה היא עודדה את כולם להוריד את הזבל בדרכים מצחיקות ולהעלות לקבוצה.

הקבוצה הפכה להצלחה עולמית עם מאות אלפי חברים שהצליחו להוריד את הזבל בדרכים הכי הזויות שיש. בין הסרטונים שהתפרסמו ברשת אפשר למצוא גם דינוזאור שמוריד את הזבל, פינוי אשפה מוזיקלי ואפילו טנק שהתפרסמו במהירות בכל הרשתות החברתיות.

אסקו עצמה קצת הופתעה מההצלחה האדירה של הקבוצה אבל בינתיים היא לא מנסה לעשות מזה רווחים. לדבריה, מטרת הקבוצה הייתה לשמח אנשים גם בזמנים הקשים האלו והיא מסתפקת בלתת לאנשים במה להצחיק את העולם.

אז אם נשארה לכם תחפושת מפורים ואתם מחפשים מה לעשות בסגר, אתם כבר יודעים מה לעשות ביציאה הבאה שלכם לזרוק את הזבל.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם