הנדל והאוזר
הנדל והאוזרצילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

חברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר העבירו מסר לראש הממשלה בנימין נתניהו לפיו יהיו ערבים לו שאם ייכנס לממשלת אחדות, יתמכו בדעתו בכל הקשור למחלוקות מול כחול לבן בנושאים משפטיים.

בפגישה עם ראשי מועצת מיהודה ושומרון התחייב הנדל שבמידה ולא תהיינה הסכמות בנושאים הקשורים בתיק המשפטים, הוא וח"כ צבי האוזר יתמכו בעמדת ראש הממשלה נתניהו בכדי למצוא את הדרך להרכיב ממשלה ולמנוע בחירות רביעיות.

שלושת ראשי רשויות יו"ש והבקעה - יוסי דגן ראש מועצת שומרון, ישראל גנץ ראש מועצת בנימין, ודויד אלחייני יו''ר מועצת יש''ע וראש מועצת בקעת הירדן, נפגשו היום (שני) עם ח"כ הנדל.

השלושה פרסמו בתום הפגישה הודעה רשמית בה ציינו, "קיימנו בימים האחרונים ובעיקר הלילה והיום, סבב שיחות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר יריב לוין, ח"כ בני גנץ, הח"כים יועז הנדל וצביקה האוזר ואף נפגשנו עם יועז הנדל היום, בכדי למצוא את הדרך להרכיב ממשלה בישראל. אנו מחזקים את ראש הממשלה בדרישתו להחלת הריבונות בכל מרחבי ההתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

"בפגישה אמר ח"כ יועז הנדל כי במקרה של אי הסכמות בנושא מינוי השופטים יתמוך בעמדת ראש הממשלה ולכן אנו מקוים כי אמירה זו תסייע ותהווה מפתח להקמת ממשלה. הפערים הם מזעריים ויש את הפתרונות להקמת ממשלה. אנחנו קוראים לכל הצדדים להקים עוד היום ממשלה בכדי לחלץ את ישראל מנגיף הקורונה, לשקם את הכלכלה ולהבטיח את הריבונות בכל ההתיישבות ביהודה ושומרון ובקעת הירדן", אמרו השלושה.

‏ח"כ יועז הנדל מסר בתגובה, "נתנגד לכל פגיעה בשלטון החוק והדמוקרטיה. תומכים בעמדת כחול לבן בדרך לממשלת אחדות. ובעד כל פשרה שתמצא לאחדות".

דגן, גנץ ואלחייני
דגן, גנץ ואלחייניצילום: רועי חדי