תמר מטרני
תמר מטרניצילום: באדיבות המשפחה

תמר מטרני, אישה בת 40 מהיישוב ברקן בשומרון, נפטרה לאחר שנדבקה בבית החולים קפלן ברחובות.

מטרני היתה מורדמת ומונשמת בעשרת הימים האחרונים בבית החולים קפלן ברחובות, ואמש (שני) נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

תמר הותירה אחריה אבא, אמא ושני אחים.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שוחח עם בני המשפחה ואמר להם כי המועצה תעמיד לרשותם כל סיוע שיידרש. "זו טרגדיה נוראית, עובדי המועצה ותושבי השומרון משתתפים באבלה הכבד של המשפחה. משפחת מטרני הינה ממייסדי ההתיישבות ויש להם זכויות רבות. אני ושאר עובדי המועצה מלווים את המשפחה ונסייע ככל שיידרש".

נתניהו: סגר ממחר בשעה 17:00 ועד יום חמישי בבוקרלע"מ

נכון להבוקר, מספר חולי הקורונה בישראל עומד על 11,868. 181 חולים מאושפזים במצב קשה, מהם 136 מונשמים. מספר הנפטרים מקורונה בארץ עלה ל-118 בני אדם. 168 חולים מאושפזים במצב בינוני בבתי החולים. 2000 ישראלים החלימו מקורונה.

9459 בדיקות לאבחון קורונה נערכו ביממה האחרונה, 7145 חולי קורונה מאושפזים בבתיהם.

במהלך הלילה אישרה הממשלה ''פה אחד'' כי מהיום בשעה 17:00 ועד יום חמישי בשעה 05:00 בבוקר, לא יוכל אדם לצאת להצטייד מחוץ ליישוב מגוריו במזון, תרופות ומוצרים חיוניים וכן לשם קבלת שירותים חיוניים, למעט אם ביישוב מגוריו לא קיימים שירותים אלו, ואז יוכל לקבלם ביישוב הסמוך ליישוב מגוריו. יציאה ממקום מגורים תתאפשר רק למרחב הציבורי לזמן קצר ולמרחק של עד 100 מטרים.

בנוסף, מצאת חג הפסח ביום רביעי בשעה 19:00 ועד ליום חמישי בשעה 02:00 לא ניתן יהיה להפעיל מקומות למכירת מזון, למעט מרכולים. המאפיות בתחומי הסופרים והמרכולים יהיו סגורות. משלוחי אוכל ימשיכו להיות מותרים. ההגבלות הנ"ל לא יחולו על יישובים שמרבית תושביהם אינם יהודים.

הממשלה גם קבעה כי פעילות התחבורה הציבורית תופסק עד ליום חמישי בשעה 05:00 בבוקר.

משרד הבריאות שב וקורא לציבור להקפיד על ההוראות ולהישאר בבית בתקופת החג. ''על אף הסימנים המעודדים לכאורה, תחלואת הקורונה עדיין בישראל והיא יכולה לשוב ולפרוץ. אנו מתמודדים עדיין עם התחלואה שנוצרה סביב אירועי חג הפורים וצריכים להבטיח כי לא יווצר גל תחלואה בעקבות ימי החג הקרובים", אמרו במשרד.