לצד התפילה לרפואת כל החולים, אני מבקש לבטא כאן את כאבי כאדם בריא ב"ה.

עבר חג הפסח בלי תפילות בקהילה, ( והנה עוד שבת בלי ניגוני "לכה דודי" האהובים בבית הכנסת עם הקהילה... הנה סיפור מרגש של זעקה מתוך בדידות, (חלק ב')

העליתי ליוטיוב ולפייסבוק את החלק הראשון של הסיפור. המלחין הנודע אייבי רוטנברג (מלחניו המושרים בפי כל: "המלאך הגואל אותי", "אחינו כל בית ישראל" ועוד רבים) חיבר בזמנו שיר על ספר תורה בודד המוחבא במרדף מפני שונאי ישראל.

ועכשיו החלק השני.

מלחין נודע אחר, ברוך לוין (המלחין של "חשוף זרוע קדשיך", "וזכני לגדל בנים", "אין ערוך לך" ועוד רבים...) פנה אל אייבי רוטנברג והציע לו לעדכן את השיר הישן שלו שיתאים לגעגוע המחודש של ספר התורה לקהל עם ישראל, אך הפעם עם ישראל הם אלו שלא פוקדים את בית הכנסת, אין קולות של "לך דודי" כבר זמן רב בלילות השבת בבתי הכנסת ואין קוראים שם בתורה!

אייבי רוטנברג נענה לאתגר ויחד עם ברוך לוין מעדכנים את שיר הגעגוע הנ"ל. בסרטון המצורף כאן למעלה הם מבצעים יחד בפגישת זום את השיר המחודש. בתחילת הסרטון הכנסתי קטע מדרשת שבת הגדול של תלמיד חכם ידוע בארה"ב, הרב איתן פיינר, רב קהילת "כנסת ישראל ("בית הכנסת הלבן", פאר רוקאווי) שבניו יורק.

הוא מזכיר בדרשתו את השיר הזה, וקיווה שעוד לפני פסח נשוב לבתי הכנסת. בע"ה אנחנו מצפים לכך בקרוב! את התרגום והכתוביות אני ביצעתי בתרגום חפשי ללא ניסיון לחרוז את המשפטים. בע"ה לקראת חודש אייר נזכה לקיום "אני ה' רופאך" ונמצא רפואה שלימה לגוף, לנשמה, ולקהילות בני ישראל בכל אתר ואתר!