נגן הסקסופון מנעים את זמנם של חולי הקורונה
נגן הסקסופון מנעים את זמנם של חולי הקורונהצילום: יח"צ

במסגרת יוזמה של ההסתדרות במרחב ירושלים, וכבאות והצלה לישראל-מחוז ירושלים, הועלה היום (שלישי) נגן הסקסופון סטס גורודוב, באמצעות מנוף כבוי, אל מחוץ לחלונות מחלקות חולי הקורונה בבית החולים שערי צדק בעיר.

הוא הנעים בנגינה את זמנם של החולים ושל הצוותים הרפואיים.

עוד קודם לכן, הוצבה בבית החולים משאית אוכל של ההסתדרות, אשר העניקה לעובדים ולעובדות מאות ארוחות צהריים, כאות תודה סמלית על פועלם בחזית המאבק בקורונה. מדובר בפרויקט שנמשך מזה מספר שבועות, במקומות עבודה שונים בכל הארץ.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, מסר "אני מבקש להודות ולהביע את תמיכתי ואת תמיכת ההסתדרות, בעובדים ובעובדות המסורים של בית החולים שערי צדק, אשר ניצבים בחזית המאבק בקורונה. אני מאחל החלמה מהירה לחולים. כמו כן, אני מודה ללוחמי האש על שיתוף הפעולה".

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, הוסיף כי "שמחתי היום להגיע לבית החולים שערי צדק יחד עם הסתדרות העובדים וכב"ה ירושלים, לעשות שמח למחלימי הקורונה במחלקות. העיר ירושלים כולה, על כל רבדיה, עומדת לצד התושבים ותעשה ככל שביכולתה על מנת להקל עליהם בשעות מורכבות אלה. רפואה שלמה לחולים והמשך בריאות איתנה לשאר".

יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים, דני בונפיל, סיכם: "היה חשוב לנו להגיע לכאן הבוקר ולהביע תמיכה במי שלעתים נדמה שהם נשכחים מאחור, צוותי המינהל והמשק. האנשים שעושים לילות כימים, בשעה קשה זאת שבה אנו מצויים. כמו כן, אני מבקש לשלוח רפואה שלמה לכל החולים".