יאיר נתניהו התארח היום (שלישי) באולפן למחשבה ציונית של תנועת "אם תרצו" וענה על שלל שאלות שעל סדר היום.

הוא התייחס, נתניהו הבן, לכספים המוזרמים על ידי האיחוד האירופי וממשלת גרמניה לארגוני תעמולה קיצוניים בישראל. "ממשלת גרמניה מעבירה מאות מיליוני דולרים לארגונים חתרניים בישראל שפועלים לקעקע את האופי היהודי של המדינה. יש להם במשרד החוץ הגרמני מכסה לפרויקטים לאזור מחוץ בעולם. אין סיבה שזה יהיה לארגונים אנרכיסטיים קומוניסטיים בישראל".

"לא יעלה על הדעת שממשלת ישראל תממן באופן רשמי וגלוי ארגונים בגרמניה שמתעסקים בנושאי פנים שלהם או בקשר בין האיחוד האירופי לגרמניה. ממשלת גרמניה לא הייתה מעזה לממן ארגונים נגד חיילי ארה"ב דרך שגרירות גרמניה בוושינגטון. אם דבר כזה היה קורה השגריר הגרמני היה מועף משם תוך כמה שעות ומוכרז כאישיות בלתי רצויה. הם מתייחסים לישראל כמו קולוניה גרמנית או קולוניה אירופית והם מעיזים להתערב לנו בעניינים הפנימיים", אמר נתניהו.

לדבריו, ""בארה"ב יש חוק הסוכן הזר שאם אתה תנסה לחוקק אותו בישראל יגידו פשיזם וסוף הדמוקרטיה בחוק אומר שממשלות זרות לא יכולות להתערב בנעשה שם. לא רק באופן ישיר אלא גם באופן עקיף. גם אם אותן מדינות תורמות לארגונים אחרים קרנות דרך צד שלישי הן לא יכולות להתערב בנעשה בארה"ב . דבר שלא יעלה על הדעת גם אצל השמאל האמריקאי. בישראל יש את הבעיה הזו בהתערבות בענייניה הפנימיים של מדינת ישראל. שתי הקרנות שעושות זאת: וקסנר והקרן לישראל חדשה".

"אתם בתנועת "אם תרצו" עשיתם פרויקט חשוב ביותר ,יותר מכל ארגון ימין אחר בהיסטוריה של ישראל- חשפתם את הקרן לישראל חדשה. אני בעצמי לא שמעתי על זה עד שלפני כמה שנים אתם חשפתם את הנושא. בעצם הראיתם איך יש קרן שבאופן יסודי חותרת תחת אושיות הדמוקרטיה והציניות של ישראל, בכל דרך שתעלה על הדעת. אם דרך חיזוק המסתננים וחיסול האופי הציוני של המדינה, אם דרך עזרה לפלשתינים או דרך קמפיין ההדתה. הם עושים זאת דרך מימון של מאות ארגונים שמנסים לפורר את אופיה הציוני של המדינה. כולם תחת המטרייה של הקרן לישראל חדשה", הוסיף יאיר נתניהו.

לשאלה על מערכת המשפט הישראלית ענה, "יש 3 מערכות חוק. אחת לערביי ישראל. שעליה החוק הישראלי לא תקף בכלל, בין אם מדובר על בנייה לא חוקית, יריות באירועים נהיגה פרועה ועוד. מערכת שנייה היא של אנשי השמאל כמו בהפגנה שהייתה השבוע של הדגלים השחורים שבה הם עברו על כל החוקים האפשריים ומשטרת ישראל הודיעה בעצמה שהם עברו על החוק, ולמרות זאת היא לא תפזר אותם ולא תיתן להם דו"חות. מערכת משפט שלישית היא לאנשי הימין שאותם רודפים על כל דבר הכי קטן שיש. יש מערכת משפטית רביעית שהיא לנתניהו: שזו תפירת התיקים על סיקור אוהד בשוחד. דברים שאין אפילו בספר של קפקא".