קצובר ומטר
קצובר ומטרצילום: חזקי ברוך

לצד דברי חיזוק על עצם הקמתה של ממשלת אחדות לאומית, שיגרה תנועת הריבונות לראש הממשלה בנימין נתניהו קריאה להקפיד על בחירת שרי ימין נאמני ארץ ישראל שיבטיחו את האיזון המתבקש לעתיד ישראל וביטחונה ברוח עמדות הימין.

"אנו באים לחזק את מגמתך ולבקש שבממשלת האחדות שהצלחת להקים בעמל רב, וחשוב שקמה, חייב להיות איזון עם שרים הנושאים בעוז ובגאון את ערכיה של ארץ ישראל. מתוך כך בקשתנו, המייצגת את עמדת רוב אזרחי ישראל, היא כי במלאכת בחירת שרי הממשלה והקבינט תעמוד לנגד עיניך מטרה זו של חיזוק ארץ ישראל וההיאחזות בה עם שרים שכבר הוכיחו את נאמנותם לארץ ישראל והביעו את מחויבותם אליה, שהיו כתובת נאמנה למתיישבים ולהתיישבות ביהודה ושומרון", כתבו לנתניהו נדיה מטר ויהודית קצובר העומדות בראש התנועה.

"כמו כן, אנו קוראים לשילובם של שרי ימינה בממשלה, גם אם הדבר יחייב מאמץ פוליטי. תרומתם האידיאולוגית והמעשית חשובה ביותר", כתבו השתיים.

עוד הוסיפו, "אדוני ראש הממשלה, אנו מאחלים לך הצלחה בקדנציה הזאת, בשמירה על ערכי הציונות האמתית, בשמירה על מורשתנו ממנה ינקנו את זכותנו על הארץ היחידה והמיוחדת שלנו. יציבות לדורות הבאים נשיג אם נשמור על כל מרחבי ארצנו".