כורת עצים
כורת עציםistock

ישנם כמה דברים שחשוב מאוד לדעת לגבי כל הנושא של כריתת עצים. בין אם אתם מחפשים אחר כורת עצים מוסמך או גנן מקצועי, חשוב לעשות זאת נכון ולמצוא את איש המקצוע הכי מתאים. נסביר כעת, מדוע חשוב כל כך להסתייע בשירותיהם של גננים מומלצים?

מי שאמר לכם שהשירות של כריתת עצים הוא אינו מדע מורכב מדי, הטעה אתכם. מעבר לכך שבארץ ובמדינות מתוקנות ישנו חוק כריתת עצים, שהעבירה עליו תעלה לכם 20,000 ₪, חשוב לזכור גם את האספקט הבטיחותי. אין ספק, אם כורתים עץ בצורה לא מקצועית, אתם לא מסתכנים רק בנזק לרכוש שלכם ולרכוש של השכנים שלכם.

מה יכול לקרות אם נכרות עץ לבד? (חוץ מקנס כספי)

מעבר לכך שהעץ עלול חלילה לקרוס על גגם של בתים, אתם מסכנים גם את חייכם. רוצים לאתר גננים מומלצים לכריתת עץ?

עושים זאת דרך פורטל גננים פלוס, הפורטל הכי גדול בארץ לנושאי גינון ועבודות גינון, עליו אנחנו נסביר מיד. קודם כל, בואו נבין לרגע, למה כל כך חשוב לגזום ולכרות עצים ושיחים בצורה הנכונה, ומה היא הצורה הנכונה בכלל? האם יש עונה מתאימה לכריתה וגיזום, בעוד שעונה אחרת במהלך השנה פחות תתאים עבור כריתת עץ או גיזום שיחים?

האם מומלץ "לספר" עצים?

שימו לב, אנשים רבים עשויים לחשוב ש"תספורת" לעץ היא לא מזיקה ואפילו הכרחית, בעוד שהמציאות היא אחרת לגמרי. תספורת לעץ לא רק שאינה הכרחית ומיותרת, היא יכולה לגרום לעץ למות. ברגע שגוזמים יותר מדי עלים מהצמרת של העץ או מחלקיו האחרים, למעשה אין מה שיזין את השורשים הנמצאים תחת פני הקרקע.

לאחר תקופה מאוד ארוכה, לפעמים העץ יוכל לגדל מחדש עלים שיזינו את שורשיו, אך במקרים רבים העץ פשוט ימות בהדרגתיות. מעבר לכך, גם חשוב לזכור שכריתת עץ מחייבת בדיקה של סוג העץ. לאחר שיודעים מהו סוג העץ שעתיד להיכרת, יהיה אפשר גם לוודא כי העונה המומלצת לכריתתו היא הנוכחית. אותו דבר לגבי שיחים. גיזום שיחים חייב להתבצע בעונה הנכונה של השנה, מאחר וגיזום שאינו נכון, פשוט יגרום למיתתו של השיח.

מאתרים גנן מומלץ לעבודות גינון פשוטות ומורכבות

צריכים גנן מומלץ? אולי כורת עצים מוסמך ומומלץ? גננים פלוס – פורטל הגינון הכי גדול בארץ, מאתר עבורכם כורתי עצים מוסמכים, גננים מומלצים, גנן לשיקום גינות, עיצוב גינות, בניית בריכות נוי לגינות ועוד. פורטל גננים פלוס מקבל את פנייתכם, מפעיל מערכת חיפוש חכמה ומוצא עבורכם גננים מומלצים בכל הארץ.

צריכים לערוך השוואת מחירים בין גננים מומלצים בכל הארץ? זה גם אפשרי. קבלו עד 3 הצעות ישירות לנייד שלכם, ללא ספאם וללא כאבי ראש. קונקרטי, מדויק וקולע למטרה. מטרת כריתת עצים בגינה.

בהצלחה!