בית ספר
בית ספרצילום: ISTOCK

הלימודים בכיתות א'-ג' וי"א-י"ב לא יתחדשו העיר היום (ראשון) בעיר חיפה, מלבד מוסדות החינוך המיוחד ששם מתקיימות הלימודים כסדרם.

צוותי ההוראה וההנהלה יגיעו לכל בתי הספר וייערכו סיורים עם ראש העיר ומחזיקת תיק חינוך כדי לוודא שהכיתות ובתי הספר ערוכים ומוכנים לקליטת התלמידים בהתאם לדרישות משרד הבריאות.

התלמידים יחזרו ללימודים בהמשך השבוע לאחר שתיבחן מוכנות המערכת, ובריאות התלמידים והצוות החינוכי תהיה מובטחת על פי כל הקריטריונים הנדרשים.

עיריית חיפה נערכה בשבועות האחרונים להחזרת התלמידים ללימודים, אולם ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות שהתקבלו אמש בשעת לילה מאוחרת אינן מאפשרות את פתיחת בתי הספר הבוקר.

כאמור, תלמידי החינוך המיוחד ממשיכים בשגרת הלימודים.

ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש רותם, אמרה כי ''עיריית חיפה תפעל במשנה זהירות ובאחריות לילדים ולמשפחותיהם, ותוודא לפני הכל שמערכות החינוך אכן מוכנות ומסוגלות לנהל את החזרה לכותלי בתי הספר באופן זהיר ומסודר. אחרי הסגר בבית משך שבועות רבים, עוד יום או יומיים לא שווים הרס של משמעת שנשמרה שבועות".

מחזיקת תיק החינוך בעירייה, סיגל ציוני, אמרה כי "מתחילת המשבר מינהל החינוך עבד ללא לאות על מנת לוודא שהמערכת תתפקד באופן מיטבי לרווחת ההורים והילדים ונערכנו מראש למתווה של חזרה בטוחה ומבוקרת. נמשיך לפעול באחריות ולדאוג לכל ילד כמו לילדים שלנו ולהשיבם ללימודים באופן מסודר ובטוח".