שיפוץ דירה
שיפוץ דירהistock

הגיע הזמן לא רק עבור שיפוץ דירה, אלא גם עבור חיסכון בכסף, זמן ואנרגיה על שיפוץ בתים ועיצוב מחדש.

כיצד עושים זאת? ב-2020 שיפוץ דירות עושים אך ורק בסיוע של פורטלים הממחים בנושא של עבודות שיפוץ, קבלנים מומלצים, מידע על שיפוצניקים ועוד. בואו נבין במה מדובר.

ב-2020 אנשים משפצים את דירותיהם ובתיהם בעזרת מומחים אמיתיים בלבד, מאחר וכולנו כבר נחשפנו בעבר לכל מיני בעלי מקצוע חובבנים. התוצאה של הסתייעות בקבלן או שיפוצניק חובבן? לא רק שיפוץ לא מוצלח, אלא אפילו גם נזק פוטנציאלי.

כיום כבר כולנו יותר חכמים מכך, כולנו יודעים כיצד שיפוץ דירה צריך וחייב להתבצע – בעזרת קבלני שיפוצים או שיפוצניקים מקצועיים באמת. איפה מוצאים כאלו ואיך עורכים השוואת מחירים בין שיפוצניקים מומלצים באזור מגורנו?

מציאת קבלני שיפוצים מומלצים בקלות

אתם מוזמנים להכיר את פורטל טופ שיפוצים – פורטל השיפוצים הכי גדול בארץ לענייני עיצוב דירות, שיפוץ ועוד. מחפשים אחר שיפוצניק מומלץ באזורכם? לא רק שתוכלו לקבל הצעות מבעלי מקצוע מומחים (למעשה ההצעות מגיעות אליכם, אבל כבר נדבר על זה), אלא תוכלו למצוא בפורטל גם מחשבון שיפוצים.

מחשבון שיפוץ ובנייה הוא מה שכל משפץ דירה חייב להיעזר בו, כלי שמסייע רבות בחישובים השונים שכרוכים בתהליך השיפוץ. עוד בפורטל טופ שיפוצים, תוכלו למצוא גם מחירון שיפוצים מומלץ לצרכן החכם, שלא מוכן שאף אחד יעשה עליו סיבוב. מעוניינים לערוך השוואת מחירים לקבלנים שיפוצים מקצועיים באזורכם? בהחלט מומלץ וניתן לעשות זאת דרך הפורטל.

איך אני יודע כמה יעלה לי שיפוץ דירה?

רוצים לדעת בדיוק כמה עולה לשבור קיר גבס? במה כרוך התהליך של ניסור וחיתוך בבטון? בין אם אתם מחפשים מידע כזה או אחר, בפורטל תוכלו למצוא הכול. אגב, גם מחירון אינסטלציה ניתן למצוא בפורטל. אז בואו נבין לרגע, כיצד בעצם עובד הסיוע של הפורטל?

זה מאוד פשוט. כל מה שאתם צריכים לעשות זה דבר אחד, להשאיר את הפנייה שלכם בפורטל. לאחר שאתם החלטתם שאתם עומדים לשפץ את הבית, אתם יכולים למצוא קבלן שיפוצים בטופ שיפוצים לכל מטרה ובכל אזור בארץ.

משפצים את הבית ומצליחים לחסוך כסף וזמן

עומדים לעבור תהליך של שיפוץ אמבטיה בבית? אולי שיפוץ מטבח בבית? בין אם אתם עומדים לעבור שיפוץ חדר רחצה או חלל אחר בבית, פורטל טופ שיפוצים ישמח לדעת. מדוע? כי לאחר שאתם מיידעים את הפורטל (משאירים את בקשתכם\פנייתכם), יישלחו אליכם עד 3 הצעות מחיר מקבלנים או שיפוצניקים מומחים.

בהחלט שידוך מומלץ, שניתן להנות ממנו ממש בקלות. אתם משאירים בפורטל את השם שלכם, מספר טלפון ואת סיבת הפנייה לפורטל. לאחר מספר דקות, כבר תקבלו את ההצעות ישירות לנייד. אתם מוזמנים לשכוח מניסיונות ארוכים לנסות לאתר שיפוצניק מומלץ או קבלן מומלץ לשיפוץ בית. תנו למערכת החכמה של פורטל טופ שיפוצים לעשות זאת במקומכם.

בהצלחה!