שיירת מכוניות נגד בג"ץ: "מקימים לנגד עיננו את איראן החדשה"תנועת "אם תרצו"

שיירת מכוניות גדולה יצאה היום (ראשון) לבית המשפט העליון במחאה על הפגיעה הפוליטית הבוטה של בית המשפט בזכות לבחור ולהיבחר בישראל על פי חוק ובנכונותו להתערב בהסכמים הקואליציוניים לכינון ממשלת האחדות.

שיירת המכוניות שהשתתפו במחאה, בהובלת תנועת "אם תרצו", כללה מעל ל-100 כלי רכב שנשאו דגלי ישראל והחלו בנסיעה איטית לאורך כביש 1.

עשרות ארגונים נוספים מהמחנה הלאומי השתתפו אף הם במחאה בין השאר: "ישראל 2030", פורום "קפה שפירא", עוטף תחנה מרכזית של שפי פז, פורום נכי צה"ל לביטחון ישראל ועוד.

בין הקריאות שהושמעו בשיירה: "פה זה לא איראן", "שופטי בג"ץ הם כת פנאטית מסוכנת", "גונבים לנו את הדמוקרטיה" וכן- "העם הוא הריבון".

שיירה זו היא חלק משרשרת צעדים נגד הפגיעה בדמוקרטיה הישראלית על ידי שופטי בג"ץ. לטענת המארגנים, שופטי בג"ץ ממשיכים לפעול בנחישות נגד הרשויות הלגיטימיות הנבחרות. דבר המערער את הדמוקרטיה הישראלית מיסודה.

רק לאחרונה התערבו שופטי בג"ץ בסדר יומה של הכנסת, בחוק הפיקדון ובאיסור הכנסת חמץ בבבתי חולים בפסח

בת אל טרפלר מרעננה שהשתתפה בשיירה אמרה, "אנחנו נמצאים בפני שוקת שבורה. השופטים שולטים פה ללא עוררין ולנו האזרחים הפשוטים אין מה לעשות. בית המשפט כופה עלינו את פסיקותיו ההזויות בכל אורחות החיים שלנו. תפסיקו לגנוב לנו את המדינה."

מיכאל לובוביקוב מתל אביב אמר: "בג"ץ להפך את עצמו לשחקן פוליטי אלא לקח צד קיצוני של השוליים האנטי-ציוניים!"

מתן פלג יו"ר תנועת "אם תרצו" שהוביל את השיירה הוסיף, "שופטי בג"ץ יצאו סופית למאבק על דמותה הדמוקרטית של מדינת ישראל. הם מתעלמים מן החוק ומרשים לעצמם לפרשו באופן מנותק והזוי המשרת רק את שאיפתם למצב את בג"ץ כממשלת על הנמצאת מעל נבחרי הציבור. פה זה לא איראן ולא ניתן לישראל להפוך לאחת כזו."