משה ליאון במחנה יהודהרון ירקוני יחצ

הממשלה צפויה לאשר את פתיחת השווקים ברחבי הארץ ביום חמישי הקרוב, בכפוף להנחיות משרד הבריאות - שמירת ריחוק פיזי, הקמת מחיצות, עטיית מסיכות ועוד.

יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן, אמרה כי ״פתיחת השווקים בישראל היא יום חג. ניצחנו במאבק הכי צודק ומתבקש שניהלנו מאז ומעולם, מאבק שכלל לא היה צריך להתנהל, מאחר והשווקים בישראל לא היו צריכים להיסגר''.

לדבריה, ''שוק פתוח הוא הרבה יותר בטוח. זה לא עוד סלוגן, זו עובדה מוגמרת. אנו, סוחרי שוק מחנה יהודה ניצמד להנחיות שיבטיחו את בריאות באי וסוחרי השוק''.

פרידמן הודתה לראש העיר ירושלים משה ליאון על תמיכתו במאבק הסוחרים. היא ביקשה לתאם ישיבת עבודה דחופה עם הנהלת העירייה וסוחרי השוק שבה יסכמו על תכנית עבודה שתחזק את שוק מחנה יהודה, "אחד מסמליה הגדולים, הוותיקים והאהובים של העיר".

"אני מתרגשת לקראת יום חמישי הקרוב, וקוראת לכולכם להגיע לשוק הטוב והבטוח בישראל, הבית השני של הסוחרים ושלי, ולקנות מסוחרי השוק שספגו הפסד כלכלי גדול בתקופת הקורונה״, הוסיפה יו"ר ועד הסוחרים במחנה יהודה.

ראש העיר ליאון בירך גם הוא על פתיחת השווקים, ''אני מברך על החלטת השרים ותומך בפתיחת השווקים על פי המתווה שהצעתי לפני מספר שבועות. אגף האכיפה והשיטור של עיריית ירושלים מוכן למשימה והחל מיום חמישי בבוקר יפרס בשוק ויוודא את השמירה על ההנחיות. אני רוצה להודות ליו''ר ועד הפעולה של שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן, על עבודתה המאומצת".