
47,132 בני אדם נספו בכל רחבי העולם לאחר שחלו בקורונה. מתוכם, 2,469 מתו ביממה החולפת, מספר נמוך משמעותית לעומת מספר המתים ביממה הקודמת.
עם זאת, נראה כי מדובר במספר חלקי בלבד, בגלל איחור בהזנת הנתונים בחלק מהמדינות, ובעיקר בארה"ב שדיווחה אתמול על 719 מתים בלבד.
אם קצב התמותה יימשך כפי שהיה בכל השבועות האחרונים, צפוי מספר הנספים להגיע היום לרבע מיליון, מה שבהחלט מצדיק את הזיהוי של נגיף הקורונה כמגפה קטלנית כלל עולמית, למרות שאחוז התמותה הפעם נמוך משמעותית ביחס למגפות אחרות שנצפו במהלך ההיסטוריה המודרנית.
בדומה לאמריקאים שסיפקו אתמול נתון נמוך יחסית למספר הנספים בשטחם, גם במדינות אחרות היה המספר נמוך מהרגיל: בבריטניה דווחו אתמול 315 נספים, באקוודור 193 , באיטליה , 174 , בספרד 164 , בקנדה 109 במקסיקו 89 , בבלגיה 79 ובהולנד 69.
אשר למספר החולים האמריקאים דיווחו אתמול על קרוב ל־ 17 אלף חולים, הרוסים דיווחו על יותר מעשרת אלפים חולים חדשים, הבריטים על יותר מ־ 4,000 חולים, הודו דיווחה על 2,800 חולים.
באקוודור דווחו קצת יותר מאלפיים מקרי תחלואה חדשים, בטורקיה 1,670 , בסעודיה 1,500 וכך גם בספרד.
איטליה דיווחה ביממה החולפת על 1,400 חולים בלבד, ברזיל על 1,370 , מקסיקו 1,350 , צ'ילה 1,230 ופקיסטן דיווחה על 1,060 חולים חדשים.
בסך הכל חלו עד כה 3,544,227 בני אדם בכל רחבי העולם, מתוכם 62,856 שזוהו ביממה החולפת כחולים בקורונה.
מספר הנספים מתקרב כאמור לרבע מיליון, כ־ 1,150,000 בני אדם כבר החלימו מהנגיף, וכ־ 2,150,000 מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם קצת יותר מ־ 50 אלף מוגדרים כחולים שמצבם קשה.
