מחבל שמשתחרר היום ירצח מחר

משפחות שכולות הקימו היום (ג') מאהל מחאה מול משרד ראש הממשלה בירושלים, בדרישה שלא להוציא לפועל עסקת שבויים עם חמאס שבמסגרתם ישתחררו מחבלים עם דם על הידיים.

המשפחות השכולות דורשות שלא לאפשר "שחרור סיטונאי" של מחבלים ומדגישות כי יש לעשות הכל כדי להחזיר את השבויים והנעדרים הביתה אולם לא על ידי שחרור רוצחים מהכלא הישראלי.

המשפחות השכולות הציגו את המתווה שלהן לעסקת השבויים, שכולל החזרת גופות מחבלים רק כנגד החזרת החללים שלנו, לא יוחזרו גופות מחבלים רק כדי לקבל מידע, ויופעלו מנופים כלכליים, צבאיים ובריאותיים נגד חמאס. ''העסקה חייבת להיות תנאי לכל הסדרה כולל המשך הזרמת כסף קטארי לעניי עזה", אמרו.

אל מאהל המחאה הגיעו גם חברי תנועת "אם תרצו" אשר באו לתמוך במאבק המשפחות. הרצל חג'אג' אביה של סגן שיר ז"ל שנרצחה בפיגוע בארמון הנציב אמר כי "מדינת ישראל צריכה להפסיק את הטירוף הזה שיאפשר שחרור סיטונאי של מחבלים. ברור כי המחבל שמשתחרר היום ירצח מחר. דם הנרצחים הבאים חלילה יהיה על ידיהם של ממשלת ישראל. יש לעצור את הטירוף הזה מיד".

בועז קוקיא, אביו של החייל רון ז"ל שנרצח בפיגוע בערד לפני כשנתיים, הוסיף: "אין לחזור על הטעות בעסקת שליט שבעקבותיה השטח התחיל לבעור. מהמשוחררים נרצחו ישראלים רבים והפלסטינים קיבלו מעסקה זו רוח גבית להמשך הטרור שהביא לסבבי לחימה בעמוד ענן וצוק איתן. יש לעצור את מעגלי עסקאות הדמים, להכריע את החמאס ולא להיכנע לדרישותיו".