בשמאל הקיצוני זועמים על המילואימניקים הדתיים

בארגון "הפורום החילוני" זועמים על אנשי מילואים דתיים שהלינו על פרסום להט"בי של חברת ביטוח שנשלח לכלל אנשי המילואים השבוע.

ערוץ 7 , י"ב באייר תש"פ

מצעד הלהט"ב
מצעד הלהט"ב
צילום: ISTOCK

בארגון השמאל הקיצוני "הפורום החילוני" זועמים על אנשי מילואים דתיים שהלינו על פרסום להט"בי של חברת הביטוח AIG שנשלח לכלל אנשי המילואים השבוע, מטעם מועדון בהצדעה של משרד הביטחון וצה"ל.

מילואימניקים שלחו לארגון צו 1 פרסום שקיבלו ממועדון בהצדעה​ של משרד הביטחון​ ופנייתם פורסמה על ידי הארגון: "למה אנחנו צריכים לקבל את הקמפיינים האלה? זאת התמורה שאנחנו מקבלים מצה"ל על שירות המילואים? לפי הפרסומים מנכ"לית AIG​ גב' יפעת רייטר לקחה דווקא זוג 'גאה' כדי 'לנרמל' ולחנך את הציבור. באנו למילואים ואנחנו מקבלים חינוך מחדש בחסות הקורונה ממועדון בהצדעה של משרד הבטחון? פשוט בושה וחוסר התחשבות. אנחנו יהודים. לא נקנה ביטוחים מAIG ונתנייד לחברות ביטוח אחרות. נמאס."

בתגובה, ב"פורום החילוני" תקפו את אנשי המילואים ש"העזו" לבקר את הפרסום שהגיע אל תיבת המייל הפרטית שלהם: "יש אנשים בישראל שפרסומת עם זוג הומואים פוגעת ב'יהדות' שלהם, ומבחינתם צה''ל, שצריך להיות לדעתם 'צבא יהודי' (אלוהים יודע מה זה), אסור שישלח לחיילים מייל שיש בו אזכור לזוג להט"בי. זו המערכה שלנו, להלחם בשנאה הזו, לעקור אותה, להוקיע אותה ולא לאפשר לצה''ל להכנע לה".

במקביל פנו הבוקר (רביעי) קצינים לוחמים בדרג הסגן-רס"ן, ולוחמי מילואים ותיקים מיחידות שריון וחי"ר באופן ישיר לראש אכ"א האלוף מוטי אלמוז: "אנו משרתי מילואים בצה''ל וחברי מועדון 'בהצדעה' - מועדון ההטבות של משרד הביטחון למשרתי המילואים. נדהמנו לראות פרסום שהופץ במייל מטעם משרד הביטחון וצה"ל למשרתי המילואים בו פרסום של חברת AIG עם מסר בוטה המעודד את פירוק ערך המשפחה בישראל".

"הפרסום נשלח כפי הנראה מתוך רצון לשנות את החברה ולהחיל עליה כללים של תרבות לא לנו. כידוע לכל, מאז בריאת העולם, במשפחה בריאה ויציבה ישנם אבא, אמא וילדים, וכל קביעה אחרת לא תשנה את הסדר הטבעי והפשוט הזה. אנו מוחים על הנסיון, שמבקש להיכנע לגלים העכורים השוטפים את צה''ל האהוב, בו אנו משרתים במילואים", כתבו הקצינים.

חברת AIG מסרה בתגובה: אסי עזר ובן זוגו אלברט אסקולה נבחרו לשמש כפרזנטורים של AIG, לאור היותם דמויות מפורסמות, משעשעות ומאד פופולאריות ואהובות על הציבור בישראל.

הפרסומת בכיכובם זכתה בתואר ״הפרסומת האהובה ביותר״ במשך מספר שבועות. הקמפיינים של AIG ושיתופי הפעולה שלה עם מועדוני לקוחות שונים נועדו לקדם את פעילותה העסקית של החברה ולא שום מטרה אחרת, וכל ניסיון לייחס להם מטרה אחרת - אינו נכון.