"אכלתי כריך ובו נקניק חזיר וגבינה משובחת. לידי בבית החולים שכב אדם דתי. את זה כותב הבוקר ב'הארץ' רם פרומן יו"ר הפורום החילוני. אני לא מכיר את הכותב אבל מה הסיכוי שאדם כזה אוכל חזיר ולידו היהודי הדתי לא מרגיש בריח. אתה בן אדם עם נפש של בהמה. אתה לשמחתי לא מייצג את הציבור החילוני".

כך כתב עיתונאי חדשות 12 מנחם הורוביץ בביקורת נוקבת על מאמרו חסר הרגישות, לדבריו, של יו"ר הפורום החילוני.

השניים עלו לשידור בתוכניתו של ארא"ל סג"ל והציגו את גרסתם לאירוע השנוי במחלוקת עליו כתב הורוביץ, זאת בתגובה למאמרו של פרומן בעיתון 'הארץ'.

פרומן הסביר: "אני נהניתי בשקט, ככה צריך לחיות, צריך לקבל את האחר וגם אותי. אחד הדברים המזעזעים במה שהוא כתב הוא שהחזיר זעזע אותו כל כך והוא לא הסתכל עליי. כמו שאותו לא עניין מה אני אוכל, אותי לא עניין מה הוא אוכל".

הורוביץ הגיב לדבריו בביקורת רבה: "בשעה שאני עושה קידוש כל אחד המקומו, יש לי לא מעט חברים שעושים חזירים על האש. זה כואב לי, אבל הם עדיין חברים שלי, כל אחד באמונתו. פרומן נלחם על כל מה שקשור לכך שלא נותנים לאנשים להכניס כל מזון שהם רוצים לבתי החולים.

בהמשך דבריו הוסיף "אם אדם אנטי דתי חושב שהדתיים ישתלטו על המדינה וזה מטריף אותו, הוא בחיים לא ישכב ליד אדם דתי. איך אדם שהוא לא עם נשמה של בהמה, מעז להוציא את הכריך הזה ולבוא ולומר 'אני אוכל כי חיה ותן לחיות?'".

סגל התייחס לסוגיה והביע את דעתו על הדיון הנוקב: "רם, כשאתה כותב גבינה עם חזיר אתה יודע שאתה מייצר פרובוקציה ואתה יודע שאתה מייצר אש. אני לא רוצה להיכנס לך לצלחת, אבל העניין הוא ההתרסה, והאופן שבו אתה משתמש בחזיר. על חזיר, יהודים מתו על קידוש השם. הוא סמל".