יגאל כנען
יגאל כנעןצילום: עצמי

מפלגת נעם מתנצלת על ההשתלחות של מספר 3 במפלגה, יגאל כנען, בתנועת "כנפיים של קרמבו" לבעלי מוגבלויות.

במפלגה מציינים כי כנען, ''אדם רגיש ואוהב, כתב ביקורת חריפה על כך ש'הקרן לישראל חדשה' מעצימה את התפיסה הפוסט מודרנית המטשטשת והורסת את כל המוסכמות הקיימות ולפיה, בין היתר, החזק והעשיר הם האשמים והרעים, תמיד''.

''אם מישהו הבין, בטעות, שאין זה נכון לסייע לבעלי המוגבלויות ולהעצים אותם ככל שניתן - אנו מתנצלים. אין ספק שכוונותיה ומעשיה של עדי אלטשולר בתחום הסיוע לבעלי המוגבלויות ראויים לכל הערכה''.

במפלגת נעם מסבירים מה היחס שיש להעניק לדעתם לבעלי מוגבלויות בחברה. ''מי שרוצה בטובתם של החולים - לא שולח אותם לעבודה כאילו הם לא חולים, אלא מאשפז אותם במחלקה המתאימה ונותן להם טיפול רפואי מעולה.

''מי שרוצה בטובתם של הנכים - לא אומר להם להתמודד באולימפיאדה הרגילה כאילו אין להם נכות, אלא דואג לטיפולי פיזיותרפיה איכותיים כדי שיתחזקו ויצליחו להתחרות עם בעלי יכולות הדומים להם''.

עוד אומרים במפלגה, כי ''מי שרוצה בטובתם של החלשים - לא יוצר מצג שווא כאילו כולנו חלשים כדי שהם ירגישו יותר בנוח, אלא מחזק את החזקים ומדריך אותם איך לשמור על החלשים, ודואג לתת לחלשים כלים להתמודד ולהתעצם.

'''הקרן לישראל חדשה', שעושה באופן עקבי שטיפת מוח ציבורית ותעמולה על גבם של החלשים ובעלי המוגבלויות, לא תטיף לנו מהי עזרה לזולת ומהי אהבת האדם. רק להזכיר למי שאולי שכח, באיזה צד היתה הקרן והארגונים הפועלים מטעמה בביטול ערב ההוקרה לרב פירר. הם לא היו אז בצד של העזרה לזולת והחולים, אלא בצד של קידום אג'נדת הפוסט מודרנה על גבם של החולים ובעלי המוגבלויות'', הוסיפו אנשי נעם.

עדי אטלשולר מדליקה משואה