חרשנו את האפליקציה. זארה
חרשנו את האפליקציה. זארהצילום: יח״צ חו״ל

אחרי שכבר התמקצענו באפליקציית זארה הלוך וחרוש, מחר (חמישי) יפתחו הקניונים לקול תרועת גלאי החום והצינון.

האם נצליח ליהנות מחוויית הקניה שמשרד הבריאות התווה לנו? ייתכן שכן.

בשנת 2013 פתח מותג העל לואי ויטון את שעריו היוקרתיים לראשונה בישראל, בקניון רמת אביב. הסניף הציב לעצמו רף של בוטיק ברמה בינלאומית, מה שכלל שומר בכניסה ונפח לקוחות שלא עולה על חמש בכל רגע נתון על מנת שלא לפגום בחוויה המרוממת. כן - המרוממת.

המודל נזנח לטובת המזג החם של הישראלים חובבי ההתקהלות, אך הקונספט שייושם כעת בכל רשת אולי יעשה את האפקט שניסו לעשות אז זכייני המותג היוקרתי. עדר תורים בחוץ שישאיר את הרוכשים בלתי חסינים לחיידק השפע שמחכה להם בפנים.

אם בחרתם להיות החלוצים בראש ולקחת חלק ברנסאנס של בתי העסק שנאלצו להוריד וילונות בתקופה הכי רווחית בשנה - לפני חג הפסח, תהיו מוכנים לסטריליות שטרם ידעתם.

הילדים של קסטרו
הילדים של קסטרוצילום: שי יחזקאל

אחרי שתוכיחו שאין לכם חום, שהצטיידתם במסכה והצהרתם על נכונותכם לשמור על מרחב נקי של שני מטרים וחיטוי ידכם ככל שתתקלו בעמדה שכזו, תקבלו אישור להיכנס להיכל בתנאי שטרם הסתיימה מכסת הקונים לרגע הנתון (באזור ה-3000 אך תלוי בגודל הקניון).

בעלי הקניונים מבטיחים על רקע המשבר הכלכלי שפקד את ישראל כי צפויה חגיגה של הנחות לקולקציות החדשות שרק הונחו על המדפים ואפשרות להחליף פריטים שנרכשו אונליין גם אם עברו הרבה יותר מ-14 ימים.

משה רוזנבלום, מנכ״ל קניוני עופר, מסכם: "ענף הקניונים מניע את הצמיחה במשק, אנו שמחים על ההחלטה וכמובן נעשה הכל ליישם את ההנחיות החדשות על מנת לשמור על שלום הציבור. אנו נערכנו בכל הקניונים לעמוד בדרישות״.

שופינג בקורונה
שופינג בקורונהצילום: ISTOCK