לופטהנזה
לופטהנזהצילום: רויטרס

קבוצת התעופה לופטהנזה הכוללת את שלוש חברות התעופה Lufthansa, SWISS ו-Eurowings, תפעיל טיסות ל-106 יעדים בגרמניה וברחבי אירופה.

כיום פועלת חברת התעופה במתכונת מצומצמת עם 80 מטוסים שממריאים למספר יעדים קטן באירופה. מחודש יוני יצטרפו 80 מטוסים נוספים לפעילות האווירית וגם מפת היעדים תתרחב משמעותית.

הארי הופמייסטר, חבר הוועד המנהל של לופטהנזה, סיפר כי "אנו חשים רצון גדול וכמיהה בקרב אנשים לנסוע שוב. מלונות ומסעדות נפתחים אט אט, ובמקרים מסוימים מותר לבקר אצל חברים ובני משפחה.

"לצד הקפדה על כללי הזהירות אנו מאפשרים כעת לציבור להמשיך שוב ולחוות את מה שנאלצו לדחות במשך זמן רב. למותר לציין כי הבטיחות והבריאות של הלקוחות והעובדים שלנו נמצאות בעדיפות גבוהה ביותר", הוסיף הופמייסטר.

החל מחודש יוני, יעדים שטופי שמש כמו מיורקה, סילט, רוסטוק וכרתים יהיו שוב נגישים עם חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה. לוח הזמנים של טיסות יוני יפורסם במהלך השבוע הקרוב.

בחברה מציעים לנוסעים לקחת בחשבון זמני המתנה ארוכים יותר בשדות התעופה, ומציינים כי שירותי הקייטרינג במטוס יהיו מוגבלים עד להודעה חדשה. הנוסעים מתבקשים לחבוש מסכה על הפנים לאורך כל הטיסה.