מיתוג העסק שלך בדיגיטל הוא קריטי להצלחתו במאה ה-21

כדי לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר ולקדם את האתר שלך בצורה יעילה, אספנו כמה טיפים ממומחי שיווק בדיגיטל.

תוכן שיווקי , ט"ז באייר תש"פ

קידום אתרים
קידום אתרים
iStock

ללא בנייה של נוכחות ברשת, קשה מאוד לשמור את העסק עדכני ולחשוף אותו לקהלים חדשים.

הצרכנים היום נהנים מחוויית רכישה מאוד נוחה ומגוונת בפלטפורמות הסחר האלקטרוני שכמעט בלתי אפשרי להתחרות בה באפיקים אחרים. לכן, מיתוג העסק שלך בדיגיטל הוא קריטי להצלחתו במאה ה-21.

עם זאת, וכפי שמסביר לנו המומחה לקידום אתרים ניר אזולאי, כדי שהעסק יצליח, בניית אתר היא רק ההתחלה.

כדי לשמר ולהגדיל את החשיפה שלו ולקבל נוכחות משמעותית, אנו זקוקים לשירות קידום אתר איכותי ואמין שיניב לנו תוצאות. מדובר בשוק רחב מאוד ודי פרוץ. אספנו כמה טיפים ממומחי שיווק בדיגיטל.

להגדיר את התקציב המתאים

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בשיווק בדיגיטל, הוא שטווח התקציבים שניתן להשקיע הוא רחב מאוד. עסקים מכל הגדלים יכולים להפיק ממנו תועלת, בהתאם ליכולותיהם ויעדיהם האינדיבידואליים. היקף התפוצה, פילוח קהלי היעד, תקופת הפרסום ומאפיינים רבים אחרים משפיעים על התקציב. על ידי הגדרת סכום קבוע שבאפשרותנו להשקיע בחודש על קידום אתרים, נוכל ליהנות מאפיק שיווקי מתקדם ונוח שיניב ROI נאה במיוחד.

ליצור עניין

טווח הקשב של צרכני הדיגיטל הולך ומתקצר. לכן, חשוב שנדע כיצד לתפוס את תשומת הלב שלהם בשלב הראשוני ביותר של החשיפה לתוכן שלנו. זוהי הסיבה ששפה מגייסת וויז'ואל מזמין ומרתק הם הלחם והחמאה של מומחי קידום אתרים. תוכן מניע לפעולה, או סרטון שתופס את הצופה כבר בשניות הראשונות, הוא לפעמים זה שיעשה את כל ההבדל בין הצצה חטופה ובין רכישה באתר.

לכתוב לבני אדם ולא למכונות

גולשים מעוניינים בתוכן איכותי ומעניין – חשוב שנכבד אותם ונספק להם מידע קריא, מעניין ובגובה העיניים ולא רק נציף אותם בהזמנות להרשמה ובמילות מפתח.

ליצור מגוון של נכסים דיגיטליים

כדי ללמוד מה עובד הכי טוב, מומלץ ליצור כמה שיותר אפיקי תוכן. ערוץ יו טיוב, דף פייסבוק, ניוזלטר, בלוג מרתק ועוד מגוון כלים יסייעו לך ללמוד כיצד המותג שלך בא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר.

מה גוגל רוצה?

מומלץ להתעדכן לעתים קרובות בדרישות גוגל לדירוג אתרים. הבנה מעמיקה של ההנחיות תאפשר לך ליישם קידום אתרים ברמה גבוהה.

לספק תוכן שימושי

חשוב להבין – הוכח מחקרית כי ישנו קשר ישיר בין משך הזמן בו גולש נמצא באתר ובין הסבירות שהוא יבצע בו פעולות ורכישות. לכן, אחת מהמטרות החשובות ביותר שלנו בקידום אתרים אינה רק להביא את המשתמש לאתר העסק, אלא לעשות את מרב המאמצים שהוא גם יישאר שם כמה שיותר. לכן, חשוב שניצור תוכן בעל ערך מוסף, שישמש את הצרכן וימשוך אותו לצרוך מידע נוסף.

חוויית משתמש היא המפתח

ובאותה נשימה, שימוש נוח ונגיש, שמירה על היררכיית אתר מסודרת, כלים אינטראקטיביים ונראות מזמינה, תסייע גם היא לשמור את הלקוחות באתר שלך ולשפר את שיעור יחס ההמרה.

לא לוותר על הרשתות החברתיות

נוכחות דיגיטלית בפייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין, יאפשרו לך לבנות תדמית פרסונלית ונגישה יותר למותג שלך ולבנות סביבה קהילות שיכולות ליצור עמו אינטראקציות ולהישאר מעודכנות בכל מה שקורה בעסק.

בנייה נכונה של המשפך השיווקי

עם זאת, תוכן מעניין, איכותי ושימושי אינו מספיק. כדי לתרגם אותו בצורה יעילה למכירות ורווחים, חשוב שנדע כיצד לנתב את הגולש אל הפעולות הרצויות. ישנן אינספור דרכים לעשות את זה. ניתן להזמין את הגולש להירשם לניוזלטר כדי לקבל תכנים נוספים ובו יקבל מסרים שיווקיים, ניתן לגייס בכתיבת התוכן את הגולש לצרוך שירותים ומוצרים. כלי אוטומציה רבים יסייעו לך לשמור אותם בלופ.

להיעזר במקצוענים

כדי לקבל את הסיוע המדויק והכלים המתקדמים ביותר, מומלץ להיעזר בחברה מנוסה ומקצועית לקידום אתרים. אנשי מקצוע מיומנים יוכלו לקחת את האתר שלך לגבהים חדשים ולהכניס למאמצי השיווק שלך יכולות שכלל לא ידעת שאפשריות.