עליזה בלוך
עליזה בלוךצילום: אברהם הלל שרייבר/TPS

עם המעבר ל'שגרת קורונה' ולקראת שחרור מכרזי התחבורה הציבורית בימים הקרובים, כלל הגורמים הרלוונטיים בעיריית בית שמש הונחו על ידי ראש העיר ד"ר עליזה בלוך להעלות הילוך במיקוד המאמצים מול משרד התחבורה על מנת להביא פתרונות למצוקת התחבורה הציבורית בבית שמש.

ועדת התחבורה הציבורית שהוקמה על ידי ראש העיר צפויה להתכנס בחודש הקרוב במליאת מועצת העיריה.

כמו כן, כבר היום ראש העיר, מנכ"ל העיריה איתמר ברטוב והצוות המקצועי בעיריה ייפגשו עם הנהלת משרד התחבורה לדיון על המכרז שצפוי להשתחרר בימים אלו.

כחלק מהמאבק שמובילה העיריה, נקראים התושבים לשלוח לקו החם של עיריית בית שמש תמונות וקטעי תיעוד קצרים מעומסים בקווי התחבורה הציבורית בעיר וממוקדי העומס.

לדברי ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "נוכח ההגבלות שהוטלו על התחבורה הציבורית ל'שגרת הקורונה', ההשפעה של אלו על בית שמש משמעותית ברקע המצוקה הקיימת גם כך. אני רואה בחומרה רבה את העובדה שהוטלו הגבלות מבלי לייצר פתרון לעומסים הכבדים שנוצרים בעקבות כך בתחנות.

"אני קוראת למשרד התחבורה להיכנס לעובי הקורה ולשים סוף אחת ולתמיד למצוקה הקיימת בעיר. אני מחדשת את דרישתי ממשרד התחבורה ומממשלת ישראל: תושבי בית שמש זכאים לקבל שירותי תחבורה ציבורית הולמים ומותאמים, חייבים לשים סוף למצוקה הבלתי נסבלת הזאת שבימי קורונה עלולה לגרום לסכנת חיים ממש", הוסיפה בלוך.