חזקים ביחד
חזקים ביחדצילום: Dassault Systèmes

תכנית ההאצה של חברת דאסו סיסטמס, ה-3DEXPERIENCE LAB, השיקה יוזמות רבות בשיתוף פעולה עם חברות סטארט-אפ ויצרנים רבים על מנת לענות במהירות על צרכים דחופים המתעוררים בעקבות מגפת הקורונה.

יוזמות אלה ממנפות אינטליגנציה שיתופית קולקטיבית באמצעות פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס כדי לתכנן להנדס ולייצר פתרונות אופטימליים שיוכלו לסייע בפתרון בעיות ולהועיל לבתי חולים מקומיים במאבקם נגד נגיף הקורונה.

במסגרת תכנית ההאצה של דאסו סיסטמס, הוקמה ועדה מיוחדת המתמקדת בהכשרת סטארטאפים שונים לצורך פיתוח פתרונות מותאמים אשר יסייעו במאבק נגד COVID-19. הסטארטאפים המשתתפים בתוכנית מקבלים גישה ליישומי הנדסה שיתופיים בפלטפורמת ה-DEXPERIENCE3 וכן שירותי שוק לייצור והדרכה מהמומחים של דאסו סיסטמס ומקהילת ה-3DEXPERIENCE LAB על מנת לייצר פתרונות מותאמים באופן המהיר והיעיל ביותר.

כמו כן, מהנדסים, מעצבים, יצרנים, מדענים ומפתחים מארה"ב, בריטניה, הודו, צרפת, הולנד ובקרב מדינות נוספות שיצטרפו לתוכנית בקרוב, משתמשים בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס במאמץ שיתופי לייצר פיתוחים אופטימליים שיסייעו לפתור בעיות קריטיות במסגרת משבר הבריאות חסר התקדים הפוקד את העולם, בין אם מדובר בהדפסת תלת ממד של חלפים או ייצור מהיר של מסכות ומאווררים לבתי חולים מקומיים.

הפרויקטים השונים משותפים כמודלים תלת ממדיים באמצעות הפלטפורמה ומהונדסים על ידי מומחי תעשייה הטובים בעולם, אנשי מקצוע בתחום הבריאות ומדענים מתחום הרפואה.

דאסו סיסטמס מעניקה חסות לאתגרים שיתופיים ברחבי העולם ותומכת במעצבים ובמהנדסים על ידי מתן שימוש בפלטפורמה המקוונת SOLIDWORKS xDesign כדי לסייע להם לפתח פתרונות במהירות. מומחים ליישומי SIMULIA משתפים פעולה עם מדענים כדי לבצע הדמיות על פרויקטים כמו מאוורים המיועדים לבתי חולים או ייצור מסכות, כדי לאמת את יעילותם.

פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס מספקת מיפוי גלובלי של בתי חולים, מפעלים ומעבדות מצוינות על מנת לחבר בין אנשים ופרויקטים ובכך לתרום לייצור המקומי. הגישה ל-DEXPERIENCE3 מאפשרת ניהול ייצור מקוון ושיתוף פעולה בין מהנדסים ויצרנים מקצועיים לצורך ייצור מהיר של פיתוחים רלוונטיים המיועדים לצורך תמיכה בצרכי בתי החולים המקומיים השונים.