יותם שולמן
יותם שולמןצילום: באדיבות המשפחה

ילנה, אימו של יותם שולמן בן הארבע שנדרס למוות לעיני סבתו בתחילת השבוע בירושלים, דיברה היום (רביעי) עם כלי התקשורת על התאונה.

"אני יודעת להגיד דבר אחד. זה כביש מאוד מסוכן, כביש שבתור מישהי שגדלתי שם תמיד דיברו על כך שהוא בנוי בצורה מסוכנת. אין שם כמעט הולכי רגל אבל יש שם מעבר חצייה בולט מאוד שאף אחד לא שם עליו ונוסעים שם במהירות. אני יודעת שהנהג הוא לא עבריין תנועה וזה מה שהכי מפחיד - שזה יכול לקרות לכל אחד", אמרה האם.

בתאונה שאירעה שלשום בשכונת מלחה בבירה נהרג יותם מול עיניה של סבתו בזמן שחצו ביחד את הכביש. נהג הרכב הפוגע סיפר כי לא הבחין בשניים. הוא נחקר במשטרה ונשלח למעצר בית.

בן 4 נפצע אנוש בתאונה בירושליםישי לוי תיעוד מבצעי מד"א

אמו של יותם שחזרה את רגעיו האחרונים של בנה. "יותם היה אצל סבתא בביקור והם נסעו לגן החיות התנכ"י, ליד הבית של ההורים שלי. הם החליטו ללכת לשם ברגל כי אבא שלי לא יכול היה להסיע אותם וכשיצאו מגן החיות אימא שלי רצתה לקחת מונית חזרה. יותם רצה מאוד לחזור באוטובוס אז הם החליטו לחצות את הכביש לתחנת האוטובוס".

"כשבאו לחצות את הכביש. הם ראו מרחוק שאין מכוניות, התחילו לעבור ובאמצע מעבר החצייה הם ראו אוטו שמתקרב אליהם. אימא שלי ניסתה לרוץ כדי לנסות ולסיים את מעבר החצייה וכנראה שלא הספיקה, חוץ מזה היא לא זוכרת כלום. היא הלכה אתו לאורך הכביש כשהוא היה משמאלה כי היא לא רצתה שהוא יהיה בצד של הכביש, וכשהם התחילו לחצות היא השאירה אותו באותו צד ואז יצא שהוא היה בצד שקרוב יותר לאוטו, אבל הם החזיקו ידיים".

על בנה סיפרה, "הוא היה ילד מדהים. אני חושבת שכל ההורים חושבים את זה על הילדים שלהם, אבל הוא באמת היה מיוחד במינו. הוא היה נורא בוגר, הוא היה מאוד מאוד תקשורתי, הוא לא סתם את הפה, הוא היה שואל שאלות 50 שאלות עם המילה 'למה', אז אי אפשר היה לענות לו סתם ככה כי אז הייתה ממשיכה השאלה הבאה ואי אפשר היה להתחמק מבלי לתת תשובה רצינית. הוא היה מאוד זהיר ובחיים לא היה רץ לכביש. אם אני הייתי עוברת את הכביש בלעדיו הוא היה צועק לי – 'אימא, לא נתת לי יד!'".

"יותם היה אמור להתחיל ללמוד ברביעי ולכן הוא היה אצל סבתא, סוף סוף הרשו להם לראות את סבא וסבתא והוא נורא התלהב", סיכמה האם.