קרן טרנר אייל
קרן טרנר איילPhoto by Yonatan Sindel/Flash90

שרת התחבורה הנכנסת, מירי רגב, מסבירה מדוע מיהרה לפטר את המנכ"לית המוערכת של משרד התחבורה, קרן טרנר אייל, שנמצאת בחופשת לידה.

''אז בואו נשים סוף לספינים ולמסכת השקרים", אמרה רגב. ''דבר ידוע הוא שכל שר המגיע למשרד חדש ממנה את מנכ״לו שהוא איש אמונו, על מנת לקדם את תפיסת עולמו של השר הנכנס''.

רגב סיפרה: ''אמש שוחחתי עם קרן טרנר שיחה אישית וטובה והודעתי לה על כוונתי למנות מנכ״ל חדש במשרד כמקובל, על מנת שלא תשמע זאת דרך התקשורת''.

בטרם שיחתה עימה פנתה רגב לנציב שירות המדינה וביקשV לוודא שכל זכויותיה של טרנר אייל תישמרנה. ''טרנר עשתה ועושה עבודה מקצועית וטובה במשרד התחבורה ואני מברכת אותה ומעריכה אותה על כך.

''אז לכל יפי הנפש והמצקצקים אולי ראוי גם הפעם פשוט לומר את האמת וקצת להרגיע, בוודאי לפני כניסת שבת״, הוסיפה השרה מירי רגב.

אמש שלחה טרנר הודעה לעובדי משרד התחבורה שבה כתבה: "השרה הנכנסת רגב התקשרה אליי ועדכנה אותי כי היא עתידה להגיע ביום א' למשרד עם מנכ"ל חדש".

שר התחבורה היוצא בצלאל סמוטריץ' שיבח את מי ששימשה כמנכ"לית שלו: "מאחורי המנוע שנקרא ממשלה יש עובדי ציבור מעולים ומסורים. למשובחת שבהם קוראים ‎קרן טרנר אייל, מנכ"לית משרד התחבורה התותחית שזכיתי לעבוד לצידה וללמוד ממנה את רזי המשרד.

''קרן אשת מקצוע מעולה, אנושית ומוכשרת ברמות על, מסורה כולה לאזרחים ומורידה לביצוע מקצועי את מדיניות המשרד. ‏בשם אזרחי ישראל אני מודה לך קרן, על התרומה שלך למדינה. היה תענוג לעבוד איתך. אני בטוח שעוד נפגוש אותך בצמתי עשיה והשפעה מרכזיים. תודה!", כך סמוטריץ'.