אחד הקשיים המשמעותיים בתקופת הקורונה
אחד הקשיים המשמעותיים בתקופת הקורונהצילום: iStock

נראה שחוץ מהבידוד, הדבר הכי קשה למבוגרים שנמצאים בקבוצת הסיכון הוא האיסור להתחבק עם הנכדים. ילדה יצירתית במיוחד מקליפורניה הצליחה לחבק את סבא וסבתא בצורה בטוחה וייחודית- וריגשה את כל הרשת.

פייג בת ה-10 מקליפורניה לא יכלה לחבק את סבא וסבתא כבר מספר חודשים, והיא החליטה שהגיע הזמן לעשות משהו בנידון. לאחר חיפושים ברשת, היא מצאה סרטון שהסביר איך אפשר ליצור וילון מיוחד שיאפשר לה לחבק את סבא וסבתא בצורה הבטוחה ביותר.

היא השתמשה בווילון אמבטיה ישן מפלסטיק, הדביקה אותו לדלת הכניסה עם סרטי הדבקה ועשתה בו ארבעה חורים בשביל שיוכלו להעביר את הידיים דרכו ולהתחבק. כאשר סיימה לבנות את ה"מתקן החיבוקים" פייג קראה בהתלהבות לסבא וסבתא שכמובן שמחו לחבק אותה לאחר חודשים של ריחוק והעלו את התמונות לפייסבוק.

הרעיון הפשוט והיעיל של פייג התפרסם במהירות ברשתות החברתיות, וזכה לתגובות נלהבות. חלק מהגולשים הציעו להשתמש בהמצאה הפשוטה של פייג גם במקומות נוספים ואף במקומות ציבוריים כגון במסעדות או בבתי חולים.

אז אם גם אתם לא רוצים לחכות עד שמשרד הבריאות יאשר לכם לחבק את הקרובים לכם, מוזמנים לבדוק אם יש לכם וילון אמבטיה מיותר בבית.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!