התאהב. בצלאל סמוטריץ'
התאהב. בצלאל סמוטריץ'Photo by Sraya Diamant/Flash90

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' שיגר היום (ראשון) מכתב פרידה לכל עובדי המשרד, אותו הוא עוזב עם השבעת הממשלה ה-35 בה לא יהיה חבר.

"זמן פרידה. בעזרת השם זמנית", פתח סמוטריץ', "המכתב הזה קשה לי, ואני לא יכול ולא רוצה להסתיר את זה. התאהבתי במשרד. התאהבתי בכם. אין לכם מושג עד כמה".

"אני חב לכל אחד ואחת מכם הכרת הטוב גדולה. הענקתם לי בשנה האחרונה חוויה מדהימה. קיבלתם את פני בחום, לימדתם אותי את סודות המשרד, עבדנו יחד כתף אל כתף, וברוך השם עשינו דברים גדולים", הוסיף השר היוצא.

סמוטריץ' ציין, "לימדתם אותי לשרת את עם ישראל ומדינת ישראל בתפקיד הביצועי הראשון שלי, ולא יכולתי לבקש בית ספר טוב יותר".

"אני עוזב בתחושת סיפוק גדולה על הדברים שהספקנו לעשות ביחד, ועם טעם טוב של עוד. אני באמת מבקש להודות להנהלה המצוינת, לקרן ולכל הסמנכ"לים, למלי היקרה ואנשיה, למנהלי האגפים, ולכל אחד ואחת מכם", הודה סמוטריץ' לעובדים.

השר היוצא ציין, "פוליטיקה היא גלגל. כעת נגזר עלי לשרת את עם ישראל מהאופוזיציה, ואני מבטיח להיות חייל נאמן שלכם ושל משרד התחבורה גם שם. אני סמוך ובטוח שתמשיכו לשרת את אזרחי כמו שאתם יודעים גם בהנהגתה של השרה רגב, ומאחל לה הצלחה גדולה. אני מאחל לה שתדע להעריך את הנכס שהיא מקבלת למשמורת, לעבוד איתכם בהרמוניה ולהצעיד איתכם את המשרד לקראת אתגרי המחר הגדולים בתחום התחבורה - ביבשה, באוויר ובים. עוד נתראה".