"נהיה אופוזיציה לוחמת אך עניינית"יוני קמפינסקי

ח"כ אנדריי קוז'ינוב (תל"ם) אמר היום (ראשון) במשדר ערוץ 7 מהשבעת הממשלה בכנסת כי מפלגתו תהיה אופוזיציה לוחמת אך עניינית.

"אנחנו באופוזיציה", אמר ח"כ קוז'ינוב. "נהיה אופוזיציה לוחמת וגם אופוזיציה עניינית. יש פה מדינה, יש פה מה לנהל, יש משבר קורונה, יש משבר המובטלים. ועל כל פעולה של הממשלה צריכה להיות גם ביקורות מהאופוזיציה. ביקורת בונה".

ח"כ קוז'ינוב הסביר מדוע לא הצטרפו לממשלה על אף קריאתם בקמפיין הבחירות לממשלת אחדות "זאת לא ממשלת אחדות, זאת הממשלה החמישית של בנימין נתניהו. ואתה רואה את זה בחלוקת התיקים, ואתה רואה את זה בנושאים שעלו. בסופו של דבר זו הממשלה הכי מנופחת שהייתה פה אי פעם ואם היה מדובר באמת באחדות היינו הולכים".

"אנחנו לא היינו אף פעם נגד האחדות", הוסיף. "להפך, אנחנו דיברנו בעד האחדות במערכות הבחירות. אבל כרגע כפי שזה נראה זה לחלוטין לא ממשלת אחדות שתטפל בנושאים שמעניינים את העם"..

על כהונת ח"כ בני גנץ כראש ממשלה לאחר נתניהו הוא אמר: "בעוד שנה וחצי הרבה דברים יכולים להשתנות פה ואני בספק רב אם הרוטציה תתממש".

ח"כ קוז'ינוב סיפר כי הצביע, כצעד, של לויאליות, בעד ח"כ גנץ לתפקיד יו"ר הכנסת אך לא חסך מביקורת על התנהלות המפלגה באותו יום. "באותו יום עד שלוש וחצי בצהריים הייתי בטוח לחלוטין שאנחנו הולכים להצביע בעד מאיר כהן לתפקיד יו"ר הכנסת. ואז בין רגע זה השתנה מבלי שעודכנו ואחר כך זה כבר גרם לפיצול פנימי בסיעה בגלל הבדלי גישות בין ראשי הקוקפיט. יש פה התנהלות בעייתית", אמר.