מלונות סטאי
מלונות סטאיצילום: יחצ

יותר ויותר מלונות יפתחו החל מסוף השבוע הבא, עם מגבלות משרד הבריאות. כך לדוגמא יפתחו רשת נקש פותחת את מלון סטאי כנרת, מלונות הרברט סמואל הריף אילת, הרברט סמואל מילוס ים המלח ובית בגליל.

גם רשת מלונות פתאל נערכת לחזרה לשגרה. בעקבות ההיענות הגוברת במרכז ההזמנות הכריזה רשת מלונות פתאל כי היא תפתח עוד ארבעה בתי מלון בנוסף לחמישה, עליהם כבר הכריזה כמלונות חלוץ וכבר בתאריך ה- 28.5, נתקבלה ההחלטה לפתוח ארבעה מלונות נוספים.

בין המלונות שיפתחו, הרודס פאלאס אילת, יו קורל ביץ' אולטרה הכל כלול אילת, לאונרדו פלאזה אילת, הרודס ים המלח, לאונרדו קלאב ים המלח, לאונרדו פלאזה ירושלים, לאונרדו פלאזה טבריה, יו בוטיק כנרת, הרודס תל אביב, רוטשילד 22.

הרשת רואה במשבר- הזדמנות לכבוש את לבבות הישראלים מחדש ומציעה מגוון הטבות אטרקטיביות לרבות,מחירים אטרקטיביים בכל מלונות הרשת, מדיניות ביטול של עד 24 שעות לפני מועד הנופש וחבילות אטרקטיביות שמשלבות לינה ואטרקציות בכל מלונות הרשת, לדוגמא, באזור ת"א- סיור טעימות מודרך בשוק הכרמל, באזור ירושלים- סיור אופניים או סאגווי סביב העיר העתיקה בשקיעה או בעיר דוד, באזור אילת – צלילת שנורקלים משפחתית מודרכת בחוף אלמוג, באזור ים המלח – טיול ג'יפים, באזור טבריה- חבילות ספורט ימי בכנרת ועוד

בשיחה שהתקיימה עם פרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, הושגו גם הסכמות לגבי פתיחת בריכות שחיה וחדרי אוכל במלונות בחג השבועות בכפוף לאשור הממשלה.

תקציר ההסכמות:

א. בריכות שחיה: בשלב זה, יש אישור לשהייה במים של אדם אחד על כל 10 מ״ר, למעט משפחות גרעיניות והלנים באותו החדר. משרד הבריאות שוקל לצמצם זאת לאדם על כל 6 מ״ר. החלטה בעניין תתקבל עד יום שלישי הקרוב (מחר).

ב. חדרי אוכל- מרחק 2 מטר בין שולחנות, מזון בהגשה: ישירות לשולחן באמצעות מלצרים או במזנון בהגשה לצלחת ע״י מלצרים.

ג. ספא- ניתן להפעיל ספא פרט לג׳קוזי וסאונה.

ד. קבלה - מרחק של 2 מטר בין אדם לאדם.

ה. לובי (שטח הסעדה)- 2 מטר בין אדם לאדם, למעט משפחות גרעיניות והלנים באותו החדר.

רשת האחים נקש תפתח את מלון סטאי כנרת היוקרתי, הממוקם בשמורת טבע משתרע על פני שטח פתוח של יותר מ-40 דונם.

במלון, 158 חדרים ווילות בגודל של עד 55 מ"ר כל אחת, המתאימות לאירוח של משפחה בת 4 נפשות, בהן נהנים האורחים ממרפסת גדולה ( עם נוף לכנרת או להרי הגולן ) ומבריכות פרטיות צמודות או מהאט-טאב.

בנוסף, לאורחים מוצעים שבילי הליכה מוסדרים במתחם המלון, מדשאות המשתרעות על שטחים גדולים, בריכת שחיה ואתר ספא מפואר.

מלון מילוס ים המלח החדש מזכיר את אווירת האי מיקונוס שביוון בצבעים כחול ולבן השולטים בו, חוף הים הלבן, האוזו והמוזיקה היוונית ברקע. המלון, שצמוד לחוף הים, הבנוי על שטח ענק מציע כ- 20 חדרים עם בריכות פרטיות ועוד עשרות חדרים צמודי קרקע עם מרפסות בהן ניתן ליהנות משלווה אבסולוטית. במלון בריכת שחיה וספא.

מלון הרברט סמואל הריף אילת הוא מלון בוטיק ואחד היחידים בהם אפשר לחוות את גן העדן האילתי במיטבו. מיקום נפלא, שקט ושליו, במרחק צעדים ספורים מחוף הים הצמוד, סמוך לשמורת ריף האלמוגים. חוף מהיפים והנעימים באילת המציע גם שירותי חוף ומזון, פשוט לצאת מאחד מ-79 החדרים או הסוויטות, אשר לרבות מהן בריכה פרטית ולהתחבר לכחול, לנוף ההרים, לשקט או לאקשן ולהרגיש כמו באתר נופש במקום אחר בעולם.

במלון ניתן גם ליהנות מבריכה יפהפייה, אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi) ומפעילויות ספורט ימי כמו: שנורקלים, קייאקים (על בסיס מקום פנוי) ועוד.

מלון הרברט סמואל בית בגליל, הממוקם באחד האזורים הקסומים והיפים בגליל העליון, במרכזו של יער ביריה, במרחק כמה דקות הליכה מראש פינה - מציע חווית נופש ברמה הגבוהה ביותר.

המלון הבנוי אבן טבעית, בעל מבנה ארכיטקטוני מהיפים בארץ, כולל 36 סוויטות מפוארות ומאובזרות הטובלות בנוף הגלילי המרהיב, משתרע על פני שטח של 30 דונם, מוקף בעצי חורש וגינון גלילי.

במלון בריכת שחיה מוקפת עצים וירק וספא.

"לאורחים שיגיעו כדי לנוח ולהירגע אחרי שבועות ארוכים של הסגר, מובטח שמעבר להנאה מחופשתם, הם יוכלו להיות שלווים בכל הקשור לדרישות הסטריליות וכן להקפדה על קיום ההנחיות.

לאורחים שיעדיפו - ארוחות יוגשו ישירות לחדר באמצעות שירות חדרים, כאשר האורחים האחרים יוכלו לאכול במסעדת המלון (הגשה לשולחנות ללא מזנונים); כשלכולם מובטחת הגשה והושבה בהתאם לתנאים של משרד הבריאות", נאמר בהודעה שהוציאה הרשת.