ממראות הכנסת ספר התורה
ממראות הכנסת ספר התורהצילום: יד לאחים

התעניינות שיא בהגרלה על ספר תורה שעליה הכריז יד לאחים. מאז יצאה ההודעה על קיום ההגרלה, פניות רבות להצטרף להגרלה על ספר התורה ולממש את חלום חייהם בדמות הכנסת ספר תורה לבית הכנסת שלהם, לזכותם ולעילוי נשמת יקיריהם ולהנציחם במזכרת נצח.

מארגון יד לאחים נמסר כי בהגרלה זו לא מדובר על אותיות או עמודים אלא על זכייה בספר תורה שלם. "ההגרלה מעניקה הזדמנות פז לקיים את המצווה בה מחויב כל יהודי: לכתוב לעצמו ספר תורה. הזוכה בהגרלה יוכל לבחור ספר תורה אשכנזי או ספרדי ויקבל גם מימון תהלוכת הכנסת ספר התורה, וכן מודעות רחוב ובעיתונות המבשרות על הכנסת ספר התורה לבית הכנסת שלו", אומרים במוקד יד לאחים.

בני משפחת צירקוס מקריית מלאכי שזכו בספר התורה כתבו ליד לאחים: הייתם שליחים נאמנים לדבר עצום שבלעדיכם לא היינו מגיעים אליו, ובזכותכם זכינו. אנו רוצים לציין את תחושתנו כי קיבלנו מאתכם את מלא תשומת הלב ומאור הפנים, וכמאמר חז"ל: 'כל הנותן בעין יפה הוא נותן'.

בני המשפחה מוסיפים ומציינים: "ספר התורה שבו זיכיתם אותנו היה מהודר ביותר, הפרסום שעשיתם לאירוע היה מצוין, וזכור לטוב היחס החם שגיליתם לפרטים הקטנים כמו קישוט הבית ביום האירוע והרכב המפואר לתהלוכת ההכנסה. ככלל, חשנו את האכפתיות שלכם ואת הליווי הנאמן לכל אורך האירוע. ברצוננו להדגיש כי גם קהל המשפחה והידידים חשו במאור הפנים, בהשקעה ובאכפתיות שגיליתם".

ממוקד יד לאחים מוסרים כי המוקד מתוגבר בימים אלו בטלפנים נוספים, וכי כולם נקראים להתקשר כבר עכשיו ולא לחכות לשעות הלחץ של היום האחרון.

ההגרלה תתקיים בעז"ה ביום רביעי ד' בסיון - לקראת חג השבועות, חג מתן תורה. לפרטים נוספים ולכניסה להגרלה לחצו כאן או חייגו למוקד יד לאחים: 1800-620-640.