ירושלים
ירושליםiStock

53 שנים לאחר איחוד ירושלים, יתכנסו סביב שולח אחד היסטוריון, שמאי ומומחי נדל"ן וינתחו את העבר, ההווה והעתיד של שש שכונות מרכזיות. על תגליות היסטוריות, תהליכים ארוכי טווח ו...איפה כדאי להשקיע?

ההרשמה למשדר 'ירושלים של נדל"ן' - כבר החלה

עשרות שנים לאחר שנכתב השיר 'ירושלים של זהב', מתברר כי הנבואה הגשימה את עצמה מעל לכל דמיון. מחירי הדיור בירושלים רק עולים מדי שנה, השקעות הנדל"ן בבירה שוברות את תחזיות התשואה, והעתיד? נראה מבטיח מתמיד.

53 שנים לאיחודה של ירושלים, יתקבצו במלון 'וולדורף אסטוריה' מומחי הנדל"ן של קרתא השקעות, שמאי המקרקעין חזקיהו העצני, יחד עם איש ירושלים - ההיסטוריון אלידע בר-שאול, לסקירה ייחודית על השכונות המרכזיות בעיר, וגם כדי להעניק תחזית מעודכנת לשנים הקרובות בתחום הנדל"ן וההשקעות בבירה.

"במשך כל השנה אנחנו קמים כל בוקר עם החזון הגדול לבנות את ירושלים", מספר דביר דמרי - מנכ"ל קרתא. "אבל יום אחד בשנה אנחנו עוצרים הכל, ומסתכלים על כל התמונה בפרספקטיבה רחבה. שיתוף פעולה של כמה גופים מאפשר לנו להפיק פאנל ייחודי ומרתק, שישזור את העבר, ההווה והעתיד של העיר החשובה בעולם. נעסוק בשש שכונות מרכזיות בירושלים, ונתמקד הן במובנים היסטוריים, אדריכלים ותכנוניים לאורך ציר זמן של עבר-הווה- עתיד.

עבר - נצלול להיסטוריה, ונעסוק בתהליך היציאה מהחומה, הקמת השכונות, ודמויות מפתח שפעלו והתגוררו בהן.

הווה - נלמד על תהליך פיתוח השכונות המתקיימים ימים אלו, ועל אפשרויות השקעה האטרקטיביות הקיימות שנוצרו בעיר.

עתיד - לאן צועדת ירושלים לקראת העשור השלישי של המאה ה-21? כל סודות התכנון של העיר הצומחת".

משדר 'ירושלים של נדל"ן' יתקיים ביום חמישי הקרוב, ערב יום ירושלים, בשעה 21:15. ההשתתפות בצפייה במשדר מותנית ברישום מראש מכאן. הקלטת המשדר תישלח לכל נרשם.