ח"כ רזבוזוב. להחזיר את הקהל למגרשים
ח"כ רזבוזוב. להחזיר את הקהל למגרשיםצילום: פלאש 90

המסעדות ייפתחו ב-27 במאי, מערכת החינוך כבר חזרה לשגרה מלאה, חופי הים גם כן ואפילו אולמות האירועים נפתחים מחדש.

למעשה, המשק כולו חוזר אט אט לשגרה, גם אם תחת הגבלות מסויימות והנחיות של שמירת מרחק, לבישת מסכות וחיטוי. כולם חוזרים לשגרה חוץ מאירועי התרבות והספורט.

רק ביום שני האחרון נכנס חילי טרופר, שר התרבות והספורט החדש לתפקידו וכבר בנאומו הבטיח לפעול למען אנשי התרבות והספורט בכדי לשוב לשגרת יומם. בהמשך נפגש טרופר עם מי שדוחף ועוסק בסוגיות הספורט לא מעט, אף שאינו חבר בקואליציה, ח"כ יואל רזבוזוב, חברו למפלגת "כחול-לבן" לפני שזו התפרקה ודרכיהם נפרדו.

עם זאת, בכל הקשור לספורט ח"כ רזבוזוב לא מפסיק לפעול וכעת דורש הוא ממשרד הבריאות לפעול למען הספורט הישראלי והאוהדים בפרט.

ח"כ רזבוזוב המשמש עדיין כיו"ר שדולת הספורט בכנסת, פנה במכתב לשר הבריאות החדש, ח"כ יולי אדלשטיין ולמשרד הבריאות והמשנה למנכ"ל פרופסור איתמר גרוטו, בו כתב כי הגיע הזמן להחזיר את קהל האוהדים למגרשים או לכל הפחות לדון בסוגיה בכדי לאפשר את חזרתם של אלה בהדרגה ובבטחה.

"בעוד 9 ימים תיפתח בשעה טובה ליגת העל בכדורגל. נכון לעכשיו, ההנחייה היא לקיים את המשחקים ללא קהל", כתב ח"כ רזבוזוב.

"בשבועות האחרונים, ראינו מגמה מבורכת של פתיחה מחודשת של המשק והקלה משמעותית בהגבלות משרד הבריאות. לשמחתי, הגנים, בתי הספר, חופי הים, הקניונים, חדרי הכושר, המסעדות, התיאטראות ומגוון מקומות נוספים, כבר חזרו או יחזרו בקרוב לפעילות, תוך הקפדה כמובן על הוראות משרד הבריאות.

אין לי ספק כי בשלה העת לעסוק גם בהשבה הדרגתית של ציבור אוהדי הכדורגל למגרשים. ברור לי היטב כי בשלב הראשוני אין ולא תהיה אפשרות למלא את האיצטדיונים בעשרות אלפי אוהדים, אך ראוי לקיים דיון ולגבש תכנית שתשבור את תקרת הזכוכית, ותאפשר בשלב הראשוני הכנסת כמות מצומצמת של אוהדים, שתיקבע ע״י משרד הבריאות, תוך שמירה על הריחוק החברתי וההנחיות".