בנט: אם נרפה מהלחץ על איראן - הכל עלול להתהפךלע"מ

ועדת השרים לאבטחה שבראשה עומד ראש הממשלה בנימין נתניהו, קיצרה את משך האבטחה של שר הביטחון היוצא מחמש שנים לשלושה חודשים בלבד.

באותה ישיבה הוחלט להעניק אבטחה לילדי ראש הממשלה החליפי בני גנץ ולהסיר את האבטחה משר הביטחון היוצא, חרף העובדה שבנט מצוי במידע ביטחוני רגיש.

נציין כי שרי הביטחון לשעבר משה יעלון ואביגדור ליברמן מאובטחים גם היום, שנים לאחר סיום תפקידם.

כזכור, שר ביטחון מחזיק במידע רגיש ומסווג ולכן האבטחה עליו חיונית במשך חמש השנים לאחר סיום כהונתו.

בחודשים בהם כיהן בנט כשר ביטחון שיגר לעברו חמאס איומים ממשים על חייו. כך למשל מנהיג חמאס ברצועה יחיא סינוואר שהפנה בראיון לערוץ "אל-אקצא" את בנט ל"ספר יחזקאל פרק י"ז, כדי לקרוא מה "מחכה לכם ולישות המטונפת שלכם".

כך גם מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, שהתעמת עם שר הביטחון בנט בעקבות הפעילות הישראלית, על פי גורמים זרים, בשטח סוריה.

"שר הביטחון הישראלי נפתלי בנט ניסה ליצור מצג שווא ולשקר לציבור הישראלי כשדיבר על ההישגים של ישראל בסוריה על חשבון סוריה ואיראן". לדבריו, "ישראל רואה ביכולת ייצור הטילים על אדמת סוריה איום, ולכן תוקפת כל מה שקשור בייצור טילים בסוריה. בנט אמר בטיפשות שעד סוף 2020 הוא יוציא את איראן מסוריה. תרשמו את היעד הזה - סוף שנת 2020 - ונראה".

ח"כ מתן כהנא (ימינה) הגיב על החלטת רה''מ נתניהו להסיר את האבטחה משר הביטחון היוצא: ''החלטה מאוד מאוד מוזרה של נתניהו להסיר אבטחה משר הביטחון היוצא בנט, בעוד שכל שאר שרי הביטחון מאובטחים משך 5 שנים. מדובר בסיכון לביטחון המדינה. לא ראוי לערבב פוליטיקה בביטחון".