קטש. רכש מרשים לעונה הבאה
קטש. רכש מרשים לעונה הבאהאתר מנהלת ליגת ווינר סל

בן 19, נבחר בסיבוב השני של דראפט ה-NBA האחרון ושייך לדטרויט פיסטונס. הפועל ירושלים עם רכש מרשים ומפתיע, מתכוננת כבר לעונה הבאה.

שבוע וקצת לפני חזרה לאימונים של קבוצות ליגת העל בכדורסל כחלק מהמתווה לחידושה של עונת 2019/20 בליגת ווינר סל, הודיעה הערב (מוצאי שבת) הפועל ירושלים על החתמתו של אחד הפורוודים המעניינים ביותר בכדורסל האירופי, הליטאי דייוידאס סירווידיס.

סירווידיס בן ה-19 גדל בקבוצת ריטאס וילנה שם שיחק גם בעונה האחרונה, ובדראפט ה-NBA האחרון נבחר על ידי דאלאס מאבריקס בסיבוב השני. בהמשך עברו הזכויות עליו לידי דטרויט.

סירווידיס המתנשא לגובה של 2.04 מטר, שיחק העונה ב-16 משחקים במסגרת היורוקאפ בהם קלע 6.6 נקודות למשחק ב-15 דקות בממוצע.

החתמתו של הליטאי הצעיר על חוזה ל-3 שנים במדים האדומים של ירושלים נחשבת להחתמה מרשימה לאור הפוטנציאל הגדול והכישרון האדיר של השחקן כשהירושלמים הקדימו מספר קבוצות בהחתמתו. עם זאת, השחקן לא ישותף העונה כשבהפועל ירושלים אמרו כי השחקן יגיע לארץ בקרוב לאור העובדה כי הליגה הליטאית הסתיימה מוקדם בשל נגיף הקורונה וכי "בתקופה הזו הוא יתרכז בעיקר באימונים עם הקבוצה ובשיפור היכולות הגופניות עם מאמן הכושר רוברטו ייטצי ובשלב זה הוא לא צפוי להיות חלק מסגל הקבוצה העונה".

יותם הלפרין, מנהלה הספורטיבי של ירושלים אמר על החתמתו של הליטאי הצעיר כי "אנחנו עוקבים אחרי דייוידאס כל העונה ומאוד התרשמנו מרמת הכישרון, הוורסטיליות והיכולות לשחק בשתי עמדות הפוורוורד. הכדורסל שלו מאוד מתאים לפילוסופיית המשחק של עודד קטש ואני מאמין שהוא שחקן שיוכל לתרום לנו רבות בטווח הארוך. הכישרון של השחקן והאפסייד שלו נותנים לנו הרבה סיבות לאופטימיות".