חם בחוץ נעים בפנים
חם בחוץ נעים בפניםPIXABAY

המזגן הישן שלכם התקלקל בשיא החום? טכנאי מזגנים מקצועי הציע לכם להחליף אותו בחדש? קבלו את כל הטיפים שיעזרו לכם לבחור את המזגן הבא שלכם.

לכמה חדרים מיועד המזגן שלכם?

אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא האם אתם רוצים מזגן לחדר אחד בלבד או לכמה חדרים? בהתאם לכך, איש מקצוע המבין בתחום המזגנים יכול לכוון אתכם לתפוקת המזגן הנכונה שאתם צריכים: האם תצטרכו מזגן עוצמתי? או שאולי תסתפקו דווקא במזגן קטן בעל תפוקה מעטה?

איזה סוג מזגן תעדיפו?

שני סוגי המזגן העיקריים הנפוצים היום הם מזגן עילי ומזגן מרכזי. המזגן העילי מתאים בעיקר לחדרים קטנים או בינוניים, מכיוון שהוא קומפקטי ואינו מרעיש בשעת ההפעלה. המזגן המרכזי, לעומת זאת, מיועד לאוורור של מספר חדרים. זהו מזגן עוצמתי יותר. אם כי על מנת להתקין את המזגן המרכזי, לא פעם יש צורך להנמיך את התקרה. דבר זה חשוב להביא בחשבון בעת ההתקנה.

תכונות ייחודיות למזגן

כולנו רוצים להתקין בחדרנו מזגן טוב ואיכותי שיכול לשמש אותנו לטווח ארוך. אבל זה עוד לא הכול. כאשר בוחרים מזגן, מומלץ לבדוק אם יש לו תכונות ייחודיות דוגמת מסנן עמיד לצורך סינון ריחות ואבק, מערכת להחלפת האוויר שבחוץ, מזגן שמפיק כמה שפחות רעש בעת ההפעלה ועוד.

האחריות על המזגן

אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדאוג לו כאשר קונים מזגן הוא תעודת האחריות. עד כדי כך שפשוט לא קונים מזגן ללא תעודת אחריות מוכחת. כי כשיש לכם אחריות על המזגן, תוכלו להזמין טכנאי מזגנים בעת תקלה. בדרך כלל, האחריות על המזגן ניתנת למשך שנה או שנתיים, אך קיימים גם דגמי מזגנים שהאחריות עליהם היא שלוש שנים.

יש עם מי לדבר

בעת רכישת מזגן, מומלץ לפנות לחברה שמעניקה לכם שירות מקצועי ואיכותי. צוות של חברה כזו מספק לכם את כל המענה הדרוש באמצעות מערך שירות לקוחות. כשהשירות אדיב ומקצועי, אתם יכולים לשאול כל דבר על המזגן שלכם – החל מתהליך קנייתו, דרך אופן הפעלתו ועד לאחריות הנוגעת אליו.

עניין של מחיר – כמה אתם מוכנים להשקיע במזגן?

זה לא סוד שמזגן חדש אינו זול, אבל אם אתם מעוניינים במזגן איכותי שישמש אתכם לטווח ארוך, ההשקעה כדאית. לצורך העניין, מזגן שתפוקתו קטנה יחסית והוא מיועד לחדר אחד יכול לעלות כ-4,000 שקלים, בעוד מחירו של מזגן מרכזי המיועד לכמה חדרים יכול להגיע ל-8,000 שקלים. וזאת עוד מבלי שהזכרנו את עלות ההתקנה, שעבורה לא אחת משלמים בנפרד. על כל פנים, חברה מקצועית מציעה לכם מזגנים איכותיים במחירים משתלמים שלא כדאי לוותר עליהם.

עוברים את הקיץ עם תדיראן

מזגן איכותי ועוצמתי של תדיראן הוא כל מה שאתם צריכים כדי לא להרגיש את החום הזוועתי של אוגוסט. לחברה היסטוריה עשירה עוד מתקופתו של בן גוריון, ולראש הממשלה הראשון של ישראל היה אף מזגן קטן של תדיראן בצריפו.

מיותר לציין שהחברה פועלת במשך שנים כדי לשפר את מוצריה. אז אם המזגן הישן שלכם התקלקל בזמן האחרון, מזגני תדיראן הם התשובה.