תזכרו שהזהרנו אתכם: אוטוטו חוזרים המפגשים החברתיים, והשאלה הזו תרדוף אתכם מהחומוס של הסיפתח ועד הבירה שאחרי • בואו להגיע מוכנים: סיימו את הכתבה והתחילו להתאמן על התשובה החדשה: "דווקא מצאנו, תראו איזה מקום מדהים!"

ממשיכים לדחוס בגדים בשידה של הקטנים? אין אות יותר ברור מזה; הגיע הזמן לעבור לדירה גדולה יותר. כן, ברור שאתם מחפשים – אבל זו יקרה, וההיא רחוקה, והקהילה שם לא להיט, ובכלל, אם כבר עוברים – אז לאיזה לוקיישן עם אחלה אוויר ונוף לנשמה, אומרים שזה טוב לזוגיות.

מה תגידו אם נספר לכם שיש לנו בדיוק את מה שאתם מחפשים? מן הסתם תגידו תודה, וזה סבבה לגמרי, אז בואו נרד לפרטים ותראו איך קסם יכול להתחיל מכתבה אחת פשוטה.

במילה אחת:אורנים. בשתי מילים: בקרני שומרון. מדובר על שכונה חדשה, צעירה ותוססת במיקום האידאלי ביותר בשומרון: סמוך לגינות שומרון, פחות מ-20 דק' נסיעה לכפר סבא וסביבותיה וקרוב לכל מה שחם ובועט: מרכזי המסחר, מגרשי הספורט ואזור התרבות. השכונה ממוקמת בלב חורשת אורנים ציורית, ומשקיפה על נוף שנתפר בדיוק בשביל כוס הקפה של שבת בבוקר.

נוף לקפה של בוקר
נוף לקפה של בוקרצילום: יח"צ

מה לגבי קהילה? בול בשבילך. חמה, חברית, תומכת וממש לא חונקת. מערכת החינוך מפותחת עד הקצה – מעונות, מעונות טיפוליים, גני ילדים, בתי ספר יסודיים, מדרשה לבנות, ישיבות תיכוניות וישיבת ההסדר המוכרת – קרני שומרון.

עדיין מחכים לפאנצ'? שחררו. כל החלום הזה מוצע במחיר שפוי וריאלי לחלוטין. מתחם המגורים מציע מבחר סוגי דירות בבנייני יוקרה מדורגים. תמהיל הדירות רחב ומאפשר לבחור בדיוק את מה שמתאים לכם: דירות בנות 3 עד 6 חדרים, החל מ-80 מ"ר ועד 140 מ"ר, עם מרפסות גדולות או גינות רחבות ידיים. אם אתם מחפשים את גושפנקת האיכות – היו רגועים. השכונה נבנית בשיתוף פעולה של חברת ש.א.ג הותיקה וחברת בתי אמנה בעלת המוניטין הידוע. אתם בידיים הכי טובות שאפשר.

בטח יש לכם עוד שאלות, כאן תקבלו תשובות.