טרנדים בעולם המטבח
טרנדים בעולם המטבחהמטבח

המטבח נחשב לאחד החדרים המרכזיים בכל בית. כמקום שבו מתרכזים בני הבית כמה פעמים ביום, אוכלים, משוחחים ולפעמים אף מקבלים החלטות.

תכנונו הוא בעל השפעה רבה ומשמעותית - גם מבחינת איכות החיים וגם במקום המשפחתי.

כבר יותר מ-16 שנים ששמה של חברת 'המטבח' ידוע ומוכר בקרב כל מי שמעוניין במטבח חדש עבור ביתו. אלפי לקוחות מרוצים מעבירים את הבשורה מפה לאוזן כבר שנים, על החברה, ששמה דגש מעבר לאיכות המעולה של המטבחים עצמם, גם לחוויית הלקוח, להתאמת הצרכים האישית לכל אחת ואחד – ללא פשרות – וכמובן שירות ברמה הגבוהה ביותר.

בחברה מאמינים שקניית מטבח היא תהליך ששותפים בו מחד אנשיה ומאידך הלקוחות – מהפגישה הראשונה, דרך תהליך חשיבה, עבור בהתאמות של צבעים והתאמות טכניות, ועד לייצור, להתקנה ולשירות ללקוח לאחר מכן.

מומחי החברה מספקים לנו מבט על הטרנדים המרכזיים בעולם המטבחים לשנת 2020 ועל המגמות השולטות בעיצוב המטבח.

מטבח בחלל הפתוח

הקו העיצובי של מטבחי Open space הפך לטרנד של ממש בשנים האחרונות וצפוי להמשיך במגמה זו. מדובר בעיקר בבתים שבהם קיים חלל פתוח גדול והמטבח ימוקם סמוך לסלון, לעתים אף צמוד אליו.

המטרה בעיצוב מטבח בקו זה, היא להתאים אותו לנראות ולעיצוב של החלל כולו וכך לייצר שפה עיצובית שמסמנת קו מהסלון, אל פינת האוכל ולתוככי המטבח.

כשלקוחות מגיעים לחברת 'המטבח' למפגש עם המעצב, הם מתבקשים להביא תמונות של חלל המטבח הנוכחי וכן של הבית כולו, כדי לשלב את העיצוב בתוך הקו הכולל של הבית. ישנם גם מי ששמחים לקבל מהחברה תוכנית עיצוב לחלל המטבח כולו - כולל תאורה, חשמל, אינסטלציה וגז כדי מנת להבטיח שהמטבח ייבנה באופן הכי הרמוני.

עיצוב חלל המטבח
עיצוב חלל המטבחהמטבח

ליצירת קשר עם המטבח לחצו כאן

מטבחים לנוחות מרבית בהתאמה אישית

לעתים רבות, מעבר לעושר העיצובי, מעוניין הלקוח במטבח המתאים ביותר לו באופן פונקציונלי כך שייענה על צרכיו.

במקרה הזה, העיצוב הוא לא השולט, אלא הרצון לייצר מטבח נוח מאוד ללקוח, באופן שיתאים לחזון השימוש שלו במטבח. במצב כזה גובה הארונות יכול להיות שונה מהסטנדרט, שטחי האחסון והמגירות ישתנו. במפעל של 'המטבח' מייצרים דלתות ומגירות על צירים בטכניקה של 'סגירה שקטה' ברמה הגבוהה ביותר כדי לאפשר נוחות מקסימלית. הידע בתורת החומרים והשילוב בטכנולוגיה הכי מתקדמת מייצר תוצאות מרהיבות, יחד עם עיצובים מקוריים וייחודיים על פי טעם הלקוח.

מטבח צבעוני

אם בעבר בתים רבים אהבו מאוד את הצבעים הפשוטים - בעיקר שחור ולבן - הרי שהיום יש עניין רב בהוספת צבעים למטבח, כדי שימלאו את החדר בשמחה ובאווירה.

לקוחות נועזים במיוחד הולכים על מטבח צבעוני יותר בכל האגפים, בעוד השמרנים יותר שעדיין רוצים נגיעה צבעונית, משלבים אלמנט של צבע בקווים עיצובים נקיים ואלגנטיים המשדרגים את המטבח והופכים אותו לבלתי נשכח. הצבעים האהובים על הלקוחות בעת האחרונה הם בעיקר ירוק, כחול, סגול ואדום עמוק המייצרים אווירה יוקרתית.

צבעוניות
צבעוניותהמטבח

אלמנט שובר שגרה

כשהמטבח הוא מרכז הבית, יש להשאיר אותו כשטח משמעותי עיצובית גם כאשר לא מבשלים בו. לשם כך יש לקוחות רבים המעוניינים לשבור את הקו העיצובי באמצעו קיר בצבע שונה, ארון מיוחד שאינו זהה לקו העיצובי המוביל, הוספת אי במטבח, או כל אלמנט אחר שיגרום למטבח להיות מזמין, כיפי ונעים.

לפעמים ברז אחד ייחודי בסגנון שונה ויוצא דופן יכול לשנות את כל התמונה ולהפוך להיות לאלמנט הייחודי שלוקח את כל המטבח למקום שונה ומיוחד.

בחברת המטבח לא מתפשרים על מטבחים איכותיים במיוחד ולשם כך נבחרו מיטב הספקים מכל התחומים – עץ, צבע, פרזול ועוד, כדי להבטיח חוזק, עמידות ושימוש נעים ונוח במטבח לאורך שנים.

גם הטרנדים בעולם המטבחים באים לידי ביטוי בכל התהליכים. כל מטבח מושפע מאופי ומטעם אישי. באולם התצוגה ניתן למצוא קולקציה עשירה של סגנונות וחומרים, חזיתות, משטחי עבודה, פורמייקות מעוצבות, ציפויים, ידיות, סוגי עצים סטנדרטיים ואקזוטיים, פורנירים תעשייתיים, מוצרי חשמל, כיורים, ברזים ועוד.

במטבח מתגאים באפשרות לבצע כל רעיון עיצובי במגוון רחב של סגנונות וחומרים ובלי מגבלת קטלוג. נתון זה מאפשר גמישות מירבית בתכנון ובבניה באספקטים שונים כמו שילוב בין חומרים, שימוש במידות ובגדלים לא סטנדרטיים ומתן פתרונות גמישים המותאמים לנתוני השטח ולחלומות של הקונה.

סגנונות שונים
סגנונות שוניםהמטבח

חברת המטבח נוסדה בשנת 2004 כנגרייה קטנה במושב אורה והתפתחה עם השנים לתהליכי ייצור ממוחשבים שרק העלו את איכות המטבחים. מאז ומעולם ראו בחברה קשר חשוב בין עולם המחשבה והתכנון לעולם היצירה בפועל. אולם התצוגה שפועל כבר חמש שנים בקרית ענבים בנוי כגלריה המשקיפה על צוות הנגרים המיומן השוקד על ייצור המטבחים.

העיצוב הייחודי מאפשר לרוכש הפוטנציאלי לראות ולחוש את התהליך בעצמו. לייצר את התמונה המלאה של איך מתחיל התכנון ואיך נראה המטבח בסופו של יום.

השילוב בין האמינות, אבן דרך בהתנהלות 'המטבח' ובין המוניטין הרב שנצבר עם השנים בכל רחבי הארץ, הופך את החברה לשם נרדף למוצר איכותי ולשירות ברמה גבוהה שנדירה במחוזותינו.

ליצירת קשר עם המטבח לחצו כאן