שרה נתניהו
שרה נתניהוצילום: אסתי דזיובוב/TPS

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות חשד לעדות שקר שמסרו שתי עובדות במעון ראש הממשלה לטובת שרה נתניהו.

על פי החשד, הבכיר ושתי העובדות העידו לטובת אשת ראש הממשלה במשפט שירה רבן - ושיקרו בעדותם. כזכור רבן תבעה את נתניהו בטענות על התעללות שספגה במהלך עבודתה.

המדינה הודיעה לעורכת הדין נעמי לנדאו שמייצגת את רבן ולבית המשפט שהיא מבקשת להמתין עם סיכומי התיק בגלל חקירת המשטרה שנפתחה.

החקירה נפתחה ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433. ''החקירה מתנהלת באישור היועץ המשפטי לממשלה ובליווי ופיקוח של פרקליטות המדינה", אמרו במשטרה. ''מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות''.

עו״ד יוסי כהן, פרקליט משפחת נתניהו, מסר בתגובה: ''מנדלבליט משעבד את משטרת ישראל לרדיפה אובססיבית ומגמתית של משפחת נתניהו בניסיון להפיל את ראש ממשלת ישראל. הציבור כבר הוכיח שהוא לא קונה את זה''.

בחודש פברואר האחרון החליטה עובדת נוספת לשעבר במעון ראש הממשלה לתבוע את שרה נתניהו ואת משרד ראש הממשלה. התביעה על סך 650 אלך שקלים הוגשה בגין התעמרות בעבודה, העסקה פוגענית, כאב, סבל ופגיעה בשם הטוב.

התובעת, עולה חדשה מצרפת בת 56, אם ל-5 וסבתא ל-7 עבדה במעון ראש הממשלה במשך 5 חודשים, עד נובמבר 2019.

"די, הצילו, בא לי למות, הבעיה שאין לי ברירה וכולם יודעים על זה", כתבה העובדת לשעבר ביומנה האישי שצורף לתביעה וחלקים ממנו פורסמו בחדשות 12. "מתפללת שהכול יעבור ויקרה נס. השם, תעשה לי נס! אי אפשר לחיות כל יום עם פסיכופתית, מתה לעוף משם לפני שיהיה מאוחר".

"שכחתי לזרוק את שקית הזבל של יום חמישי שנמצאת מאחורי הווילון למטה", תיארה העובדת את שאירעה לה באחד מימי העבודה במעון. "היא צרחה עליי, ביקשה שאלך להתקלח, שאלך הביתה. מה יהיה? כל פעם משהו חדש. אומרת שאני מלוכלכת, טיפשה ומושתלת. לא גברת נתניהו, אני לא טיפשה ולא מפגרת ולא מושתלת. אני אישה, אימא, שבאה לעבוד אצל ראש הממשלה שלנו".