100 שעות, 15 עמותות
100 שעות, 15 עמותותצילום: ערוץ 7

גיוס ההמונים הגדול של הציונות הדתית יוצא לדרך ביום ראשון הקרוב, וייפתח במופע הצדעה בבנייני האומה בהשתתפות סיון רהב מאיר, הרב שמואל אליהו, חבורת אנדרדוס ואלישע בירנבאום.

שבוע הערבות הדדית יחל ביום ראשון ב-20:00 ויימשך 100 שעות, במהלכו נחזיר אהבה לשורת עמותות וארגונים נבחרים.

לאחר יריית הפתיחה תוכלו לפתוח את הלב ולהחזיר אהבה לארגון קו לחיים, מקימי, תורה בציון, ארגון רבני קהילות, OU ישראל, בני עקיבא העולמית, אגודת אפרת, קרן עם ישראל חי, קרן אביה, תנועת הנוער אריאל, גרעין הדר חיפה, עמותת קול רינה, עמותת בת מלך, עמותת סבבתא והזולה של חצרוני.

המיזם כולו מתקיים בשיתוף פעולה ראשון מסוגו של קבוצת ''ערוץ 7'' וחברת גיוס ההמונים 'צ'רידי' (charidy).

"קבוצת אתרי ערוץ 7 שמחה ליטול חלק שכזה המביא לידי ביטוי באופן היפה ביותר את ערך השותפות והערבות ההדדית במיוחד בימים המורכבים שבהם אנו מצויים", אמר מנכ''ל ערוץ 7 והעורך הראשי עוזי ברוך. "אנחנו משוכנעים שהציבור יפתח את לבו לשלל הארגונים החשובים שנוטלים חלק במיזם, ויוסיף אור וטוב לעם ישראל כולו".

לדברי מנכ"ל צ'רידי שי צ'רבינסקי, החברה חרטה על דגלה מיום הקמתה את שילוב הטכנולוגיה והערבות ההדדית במטרה לקדם את הערך היהודי בכל העולם. ''השילוב של צ'רידי מוכיח כל פעם מחדש כי אין תקרת זכוכית להתגייסות האנושית למען הערבות ההדדית לכמה שיותר אנשים בעולם.

''שיתוף הפעולה עם ערוץ 7 יוצר במה חדשה לארגונים שמשתתפים בקמפיין ומעניק להם פורמט חדש ועוצמתי לגיוס משאבים", הוסיף צ'רבינסקי.