חתונה
חתונהצילום: iStock

כלה חרדית שהתחתנה ספגה קנס כספי כבד בסך 5,000 שקלים בעודה צועדת לעבר חופתה מלווה באמה ובחמותה, כך עלה מתיעוד שהופץ הערב (שלישי) ברשתות החברתיות.

למקום בו נערכה החתונה הגיעה שוטרת אשר דרשה מהכלה להציג לה תעודת זהות, וסירבה לחכות עד לתום החופה כדי לקנוס את מארגני החתונה, בטענה שמדובר ב"התקהלות אסורה".

בני המשפחה זעמו על המקרה, וציינו כי השוטרת, שהתעקשה לכאורה לאכוף את תקנות הקורונה, הופיעה במקום כשהיא ללא מסכה וזאת בניגוד לתקנות.

כאמור, תיעוד האירוע הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, אך במשטרה טענו הערב כי מדובר בסרטון ערוך שאיננו משקף את מה שאירע במקום.

ממשטרת ישראל נמסר, "שוב אנו עדים לסרטון ערוך המופץ ברשתות, מלווה במידע מעוות שהופך לקרקע להשמצות והכפשות פסולות. מדובר בפעילות אכיפה שבוצעה לפני כחודשיים בשיאו של המאבק בנגיף הקורונה, זאת בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרה על חתונה ובה התקהלות של למעלה מעשרה אנשים בניגוד לתקנות".

"כוח משטרתי שהגיע למקום הפסיק את ביצוע העבירה, הורה לקהל להתפזר והחתונה נמשכה עם מספר המשתתפים המוגבל שהותר בשעתו בתקנות. בניגוד מוחלט לנטען, באירוע זה השוטרים הסתפקו באזהרה בע״פ ללא רישום דו״ח כלל", הוסיפו במשטרה.