גולסה חוגג שער הערב בלי קהל
גולסה חוגג שער הערב בלי קהלצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

במרחק נגיעה מאליפות. רק פעם אחת ניצחה מכבי חיפה את מכבי ת"א ב-26 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, היה זה באוקטובר 2016. הערב (רביעי) נפגשו שתי המוליכות ומי שנאבקו לאורך העונה כולה ראש בראש על המקום הראשון וצלחת האליפות למשחק שעשוי להכריע את זהות האלופה.

כמו בכל המשחקים ביניהן העונה, גם הערב חיפה יצאה ללא הנקודות כשמכבי גברה עליה בתוצאה 0:2 באצטדיונה הביתי נטול הקהל.

התל אביבים, שסגרו עונה שנייה ברציפות ללא הפסד בליגה הסדירה, שמרו למעשה הערב על מאזנם העונתי המושלם מול הטוענת לתואר מחיפה והאריכו את רצף הניצחונות הביתיים שלהם לשישה, כשעל הדרך גם שמרו על שער נקי משחק חמישי ברציפות ומשחק 23 מתוך 28 מחזורי ליגה העונה - שיא ליגה חדש.

החגיגות בצהוב החלו כבר במחצית הראשונה כשאייל גולסה כבש שער יפה מחוץ לרחבה כבר בדקה ה-18. חיפה לא הצליחה להוות פקטור של ממש מול הגנת הברזל של המארחת התל אביבית ובדקה ה-86 הכפילה מכבי את התוצאה משער של מתן חוזז המחליף שסגר את הסיפור.

חיפה, שהייתה היחידה העונה שלא רשמה רצף של שני מחזורים ללא ניצחון, עושה זאת הערב כשהיא מסיימת משחק שני בפלייאוף העליון עם הפסד, בשניהם ליריבותיה מתל אביב - זו האדומה וזו הצהובה.

מכבי עושה צעד משמעותי לעבר הנפה שניה ברציפות של צלחת האליפות, כשהיא פותחת פער של 12 נקודות בטבלה על חיפה ונראה כי אף דבר לא ייקח את זה ממנה.