יהודה גליק: ה' הציל אותי שוב מניסיון התנקשותצילום עצמי

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק שהותקף אמש (חמישי) על ידי ערבים בוואדי ג'וז כאשר הגיע לנחם את משפחת הצעיר בעל המוגבלות שנורה למוות על ידי שוטרים, משחזר את רגעי האימה.

''אני מבקש להגיב על הלינץ' שעברתי אתמול. בראש ובראשונה אני מבקש להודות על מאות הודעות תמיכה שקיבלתי מרחבי העולם", אמר גליק. ''תודה לה' יתברך ששוב הציל את חיי מניסיון התנקשות. עברתי לינץ' רצחני שהסתיים בנס רק כי לאותם עשרות אנשים לא היו אקדח, סכין, גרזן או אלה''.

''אני אישית ארגיש טוב יותר, עוד קצת משככי כאבים וכמה ימי מנוחה, אך הכאב הגדול זה לראות חברה שאתה עושה הכל כדי להתייחס אליה כבני אדם שווים ובסופו של דבר אלימות עבורה היא דבר לגיטימי ולינץ' נמצא בארגון כלי העבודה שלה''.

גליק הבהיר: ''הם לא יעצרו אותי. אני אדם קיצוני מאוד כשזה מגיע לאהבת האדם וזה ימשיך להיות חלק מה-DNA שלי. אמשיך ואשא תפילה למענם ורפואתם''. הוא סיפר כי ''רק אתמול הובלתי תפילה גלובלית ב'זום' בהובלת כומרים למען השלום וההכלה, והכבוד לאחר בארצות הברית''.

בשעות הלילה עצרה המשטרה ערבי בשנות ה-20 לחייו, תושב מזרח ירושלים, בחשד לתקיפתו של גליק. חבר הכנסת לשעבר הוכה אמש לאחר שגורש מסוכת האבלים של משפחת הצעיר שנהרג מירי שוטרים, איאד אלחלאק - בן 32 הלוקה באוטיזם - במזרח ירושלים.