עדי רן
עדי רןצילום: אדר רבין

הזמר והיוצר עדי רן מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים הלל יפה, לאחר שעבר אירוע לבבי.

רן בן ה-59 פונה אמש לבית החולים ועבר צנתור. כעת הוא מתאושש.

''הספקתי אמש לחטוף אירוע לבבי, לעבור צינתור וגם לילה לא נעים אחרי", סיפר רן בחשבון הפייסבוק שלו. ''עכשיו מתאושש. אל תבואו לבקר זה גם לא בנוי לזה וגם קשה לי לשוחח הרבה. חוץ מזה תודה על התפילות, העזרה והאהבה. מקווה לשוב לרכב בערבות בקרוב''.

רן, יוצר מוכר שחזר בתשובה, מתגורר כיום בחריש. לאורך השנים הוא קנה מעריצים בעיקר מקרב חסידי ברסלב וצעירים מהציונות הדתית. לעיתים הוא מופיע במקומות שונים ברחבי הארץ.

בשנה שעברה התראיין לאתר ''הידברות'' ותיאר את סדר יומו: "לפעמים אני זוכה לקום בהנץ החמה, אחר כך יש לי סדר מסוים של לימוד יומי, ליקוטי תפילות, הלכות, חוק לישראל, תיקון הכללי, גמרא, לפעמים משניות. מעבר לכך, לומד, וכותב מאמרים שחלקם גם מתפרסמים.

"ובין כל אלה, אני עדיין מנסה לחדש כל הזמן. להביא דברים שעוד שלא היו. זכיתי להביא למוזיקה היהודית דברים שלא היו בה. גיטרות חשמליות כמעט לא היו, גם הומור לא, והיה מעט מאוד חומר מקורי כשנכנסתי לתחום. בהתחלה הרבה אנשים התנגדו ליצירה שלי. כי היא מאוד השפיעה על אנשים. מכל המגזרים. וגם על אמנים אחרים. בעקבות מה שעשיתי אנשים התחילו להעז יותר. אגב, חלק מהאנשים שיצאו נגדי אז, חלקם מפורסמים, היו מאוד אוהבים ומעריכים".