פעילי שמאל חוסמים את הכניסה למשרד החוץחזקי ברוך

קבוצת מפגינים חסמה בצהריים (ראשון) את הכניסה למשרד החוץ בקרית הממשלה בירושלים תוך שחבריה מניפים שלט גדול שעליו נכתב "נעביר ממשלת זדון".

תא"ל (מיל') אמיר השכל, לשעבר מפקד להק כח אדם בחיל האוויר וכיום חוקר שואה ומדריך מסעות לפולין, שוחח עם כתב ערוץ 7 והסביר את המניעים למחאה.

"אנחנו אזרחים שמודאגים ממה שקורה במדינה. אנחנו מודאגים מקריסת הערכים. ערכים כל כך בסיסיים כמו דוגמה אישית, יושר ואמינות קורסים לנו מול העיניים", טען השכל.

לדבריו, "בראש הממשלה עומד אדם שהוא נאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים, הממשלה מונה 36 שרים, 16 סגנים, בשעה שישראל מתמודדת עם מגיפת קורונה ומשבר כלכלי. זה לא יעלה על הדעת דבר כזה".

"ערך האחדות הוא מאוד חשוב אבל הוא מחייב קודם כל את ראש הממשלה, שעושה כל מה שהוא יכול בשנות שלטונו כדי לפרק אותנו ולקרוע אותנו", הוסיף השכל, "אני כבר נמצא בצמתים עוד מעט ארבע שנים, זאת אחת הסיבות שבגללן אני עומד בצמתים, כי חברה מפולגת וקרועה אין לה עתיד. אני פה בשביל הילדים והנכדים שלי".

על כניסת כחול לבן לממשלה אמר השכל, "בושה וחרפה. המצביעים האמינו שכחול לבן אולי תביא שינוי. אחרי שיכולת השינוי היתה בידיים שלו והוא החליט לחבור לנתניהו זו אכזבה ופגיעה מהמעלה הראשונה".